Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Bách Khoa - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
– Mô tả công việc :
+ Đăng bài trên nhóm facebook, trang fanpage, …
+ Làm dữ liệu website, Copy dữ liệu trên website.
+ Ngành nghề : thiết kế website .
– Thời gian làm việc :
+ Sáng : 8h-12h. ;
+ Chiều : 13h30-17h .
+ Làm từ thứ 2 – sáng thứ 7 tại văn phòng.
+ Không cố định sáng – chiều, rảnh buổi nào tới công ty buổi đó .
+ Hoặc đăng ký làm online .
– Thu nhập : + Lương sinh viên : Thỏa thuận ( Thưởng thêm nếu làm tốt )
- Tham gia sản xuất theo quy trình sản xuất dược phẩm tại các chuyền sản xuất của nhà máy.
- Đóng gói sản phẩm bao gồm đóng gói hở và đóng gói thành phẩm
Inspect, repair, and maintain HVAC, air quality control, and refrigeration equipment. Maintain and conduct daily inspections of the mechanical plant. Monitor and control property temperature. Monitor and analyze energy and utilities usage. Calibrate all controls, gauges, meters, and other equipment. Assemble, install, test, repair, and maintain electrical systems or electronic wiring. Assemble, install, and maintain pipe assemblies, fittings, valves, etc. Perform routine pool and spa maintenance.
Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries; and complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards and anticipate and address guests’ service needs. Speak with others using clear and professional language. Develop and maintain positive working relationships with others and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards; and identify, recommend, develop, and implement new ways to increase organizational efficiency, productivity, quality, safety, and/or cost-savings. Reach overhead and below the knees. Move in confined or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces. Move up and down stairs, service ramps and/or a ladder. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight. Assist with moving, lifting, carrying, and placing of objects weighing in excess of 100 pounds. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
CRITICAL TASKS
Safety and Security
Policies and Procedures
Guest Relations
Communication
Assists Management
Working with Others
Quality Assurance/Quality Improvement
Physical Tasks
Install, Maintain, and Repair Items
Guest Room Preventative Maintenance
Maintain Records or Logs
Coordinate with Others
HVAC/R
Electrical
Plumbing
Fill pipes or plumbing fixtures with water or air and observe pressure gauges to detect and locate leaks.
Pool/Spa
Elevator Maintenance
Emergency Response
- Bảo trì, bảo dưỡng và vận hành hệ thống bơm trong khu du lich
- Theo dõi, kiểm tra và vận hành trạm điện T1,T2,T3
- Kiểm tra và thay thế hệ thống máy gia nhiệt hồ luộc trứng và onsen
- Xử lý sự cố xảy ra trong quá trình cấp thoát nước toàn hệ thống khu du lịch
- Thi công và lắp đặt mới các thiết bị trong khu du lịch
- Kiểm tra và sửa chữa các tủ điện chạy auto và thủ công khu du lịch
- Kiểm tra và sửa chữa các thiết bị máy móc của các bộ phận khác yêu cầu
- Kiểm tra và thay thế hệ thống điện chiếu sáng toàn khu du lịch
- Vận hành và xử lý sự cố nhỏ của hệ thống
- Bảo dưỡng, bảo trì hệ thống điện nước
- Thi công lắp đặt mới hệ thống điện nước
- Thực hiện các công việc phát sinh cấp trên giao
- Bảo trì rạp chiếu phim
- Vận hành đấu trường bùn
- Sửa chữa tất cả thiết bị điện trong khu du lịch
- Quấn lại các động cơ khi hỏng
- Tư vấn, hướng dẫn cách sử dụng thiết bị tránh bị lỗi chủ quan cho các bộ phận
Financial returns:
Set up and organize workstation with designated supplies, forms, and resource materials.
Assist in the monitoring of all related hotel systems and ensure proper operation and condition.
Monitor inventory and supplies and ensure that replenishments are ordered in a timely manner. Report
shortages immediately to supervisor.
Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to management
Understand department’s and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel products to the
guest.
Report Lost and Found immediately to Security
People:
Meet with hotel staff/clients to ascertain/understand their needs and provide prompt and professional
assistance and support.
Conducts periodic tests and inspections to ensure all departments are complying with required procedures.
Identify training needs and recommend actions in order to resolve those needs.
Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues (within your department and toward other
departments)
Train and help colleagues on the jobs
Follow up with the assignment from Supervisor.
Participate all training assigned by supervisor including English training and job skills training
Guest experience:
Perform Services behaviors in daily operation basic towards the guests
Sharing guest feedback to the supervisor
Handle guest’s requests, or escalate to higher levels and/or relate departments when need it
Drive buggy safely after being certified and be responsible for protecting this asset in good conditions
Responsible business:
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire
Life safety.
Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and the special species
Understand IHG Brand Standard related to your department
Recommended changes to these standards
Co-ordinate special projects as required
Rotate the roles (cross training) within department when required
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Financial returns:
Manages and monitors the operation of all computer hardware, ensures all systems are working and
installed properly, and serves as the primary contact for servicing the computer hardware
Assist in continually keeps informed of IHG-approved systems and technology that may contribute to
improve hotel efficiency, including, but not limited to
o Computer Hardware systems and devices including PC LAN technology.
o Software operating and utility systems.
o Front Office and Accounts Receivable Property Management Systems.
o Interfaces to and from Front Office Property Management Systems and other Systems.
o Back Office Accounting Systems.
o PC and LAN based Office Automation products.
o Internal and External Electronic Mail / Facsimile / Scanner software and communication tools.
o Point Of Sale Systems.
o Guest and Administration Voicemail.
o Cabling.
o Hub / Switch Management Systems.
o Assist and Support Electronic Door Locking Computer System.
o Computer Virus protection.
o Hotel IT Security and Firewalls
Maintain an up-to-date list of all computer hardware and software
Monitor the performance of the systems and maintains a log book of performance report e.g. through
systems measurement facility/utility, error and integrity check reports, system malfunction and Solutions
Understand all standards and IHG customized features and functions of the Hotel front office system, point
of sale system, and call accounting system, including, but not limited to system security, system reports,
manager functions, system utilities and user functions
Maintain uncompromising data and physical security standards
Control the key/lock for computer room and ensures that the computer room fire protection, temperature
control, and power requirements meet the IHG security specification as described in the IHG security
system
Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to
management
Understanding department’s and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel products to
the guest.
Report Lost and Found immediately to Security
People:
Ensure that Income Audit Officer are routinely trained and have full knowledge of their respective job
responsibilities.
Assist in Mid Year Review and End Year review for Income Auditor Officer
Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues within your department and toward other
departments
Perform/ behave as per IHG leadership competencies
Work with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
Identify training need, propose training plan, and conduct the training
Conduct shift briefings, department meeting to ensure hotel activities and operational requirements are
known
Observe staff’s performance, give constructive feedback when need it.
Coach and develop staff
Work with Superior and Human Resources on disciplinary action for poor performance or any conflict
among staff
Guest experience:
Ensure that all computer media saves and back-ups are completed, documented and stored per IHG
specifications
Perform Brand’s Services behaviours in daily operation basic towards the guests
Ensure consistency service within the department
Sharing guest feedback to the team
Manage all requests made by guests, or special request from guest that your staff reported to you
Responsible business:
Assist IT Manager in maintains technical and user documentation, systems reports, newsletters and
announcements in a neat, orderly and secure fashion
Assist IT Manager Follows-up on all outstanding points from the latest IT audit of his/her hotel under the
supervision of IT Manager/Leader
Assist IT Manager Notify department heads on current computer related issues, new releases, MIS trends,
viruses etc.
Administers all user ID’s, passwords, and the most sensitive system utilities, secures all touchy resources
and critical libraries
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire
Life safety.
Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and special species
Understand and ensure your staff understanding IHG Brand Standard related to your department
Recommended changes to these standards
Open and close the shift, ensure effective shift hand over
Co-ordinate special projects as required, such as…
Rotate the roles (cross training) within department when required
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Other tasks will be discussed during interview time
Responsible for installing and maintaining systems and solutions used to support operational processes at the property level.
Provides a high level of property maintenance knowledge. Position has overall responsibility for maintaining the building, grounds and physical plant with particular attention towards safety, security and asset protection. Accountable for managing the budget, capital expenditure projects, preventative maintenance and energy conservation. Develops and implements strategies that will deliver products and services, which meet or exceed the needs and expectations of guests and employees while maximizing the financial performance. Responsible for maintaining standards and regulatory requirements. Leads the emergency response team for all facility issues
"+ Chịu trách nhiệm xử lý các vấn đề kỹ thuật điện nước gió…trong ca làm việc của mình theo đúng quy trình quy định
+ Phối hợp với các phòng ban có liên quan đến vấn đề kỷ thuật khi được yêu cầu
+ Thực hiện các công việc nghiệm thu chất lượng sản phẩm kỹ thuật khi được yêu cầu
+ Báo cáo cho cấp trên trực tiếp các công việc hàng ngày"
Position: MEP Engineer
Department: Project Management Unit
Report to: Project Manager
Direct Subordinates: Project Management Team
Job Summary: MEP Engineer is responsible for all aspects of the project relating to services. The role includes the management of the MEP contractors and coordinate with the construction works to ensure that the day-to-day duties are performed professionally and expeditiously to support the ongoing progress of the project.
Duties and responsibilities:
• HVAC Expert, Electrical power and lighting, Fire Alarm Expertise, Energy Management, Plumbing, Attention to Details, Responsive in Nature;
• MEP engineer has to review Schedules and specifications according to the schedule;
• MEP Engineer has to manage to oversee the work of relevant contractors, coordinate with architects or Engineers;
• MEP Engineer has to provide technical advice to the contractors regarding installation and maintenance of MEP System;
• MEP Engineer has to analyze mechanical, Electrical and Plumbing engineering problems and formulate solutions;
• MEP Engineer has to plan, organize the review and evaluate the work of consultants, contractors, and others proactively. MEP Engineer has to knowledge of MS Office, AutoCAD and Project management software;
• Immediately Report the Project Manager of any technical aspects of the works that may affect construction progress, e.g. quality or difficulty. Take part in risk workshops and report any risks associated with MEP installations or general projects to the Project Manager;
• Continually review the contractor's construction schedule during the progress of the site works with regards to MEP services and report to the Project Director on the same;
• In conjunction with the document controller, ensure that the filing/logging of the MEP documentation is undertaken in line with the project requirement and continually monitor the same;
• Review the Contractor's installation method statements and coordinate with the project Safety Engineer on the official approval;
• Review Contractor's Construction drawings against the Tender drawings for compliance with the design intent and return to Project Manager with appropriate comments/approval within the specified contractual period;
• Review Contractor's material proposals against specified technical performance requirements and advise the Leader on the appropriateness of the proposals;
• Undertake general project site observation/inspection of the MEP works for Contractor's adherence to the approved construction drawings and Consultant's specification, good working practices, and construction schedule;
• Monitor and promote health and safety on the site all the working time. Record and report any breaches to the Project Manager. If required stop the construction works if unsafe practices are being followed;
• Be available to undertake off-site inspections of proposed equipment and materials as may be deemed necessary by the Project Manager;
• Undertake a prior review of the Contractor's proposed mechanical system testing & commissioning methods and schedule – MEP Engineer roles and responsibilities;
• Review and comment on the Contractor's testing and commissioning results and advise the Leader accordingly;
• Maintain an on-going list of defects for the contractor's remedial action with the committed schedule;
• Prepare draft site instructions, relating to the MEP works, as required and issue to the Project Manager;
• Review and comment on the Contractor's Operation and Maintenance manuals.
1. HỖ TRỢ NGƯỜI DÙNG
- Hỗ trợ người dùng theo danh mục dịch vụ và thời gian cam kết
- Đảm bảo tối thiểu 75% yêu cầu được lấy đánh giá chất lượng dịch vụ nội bộ ở mức tốt trở lên
- Hỗ trợ trực tiếp ở mức level 2 với các việc thuộc danh mục dịch vụ level của kỹ thuật
2. VẬN HÀNH HỆ THỐNG
- Monitor và checklist vận hành
- Quản lý sự cố: xử lý hệ thống khi có sự cố, ghi nhận báo cáo và xử lý nguyên nhân gốc của sự cố.
- Quản lý lỗi và rủi ro hệ thống CNTT
- Quản lý bản vá: cập nhật bản vá theo thông tin của ANBM cho các hệ thống máy chủ cơ sở và cho các máy tính người dùng qua WSUS.
- Quản lý thay đổi
- Quản lý Tài sản: Cập nhật tài sản CNTT thuộc cơ sở phụ trách
- Quản lý license (Office365, Adobe…)
- Quản lý Hợp đồng (dịch vụ, bảo hành, bảo trì)
- Quản lý đường truyền (WAN, Internet, E1…)
- Kế hoạch phục hồi sau thảm họa (DRP)
- Quản lý tuân thủ và audit
- Dự án CNTT"
- Nắm rõ thông tin về sản phẩm ( sơn, mực in, dung môi, hóa chất)
- Quản lý các nguồn tài nguyên của công ty
- Làm các giấy tờ liên quan đến nhập xuất hàng hóa
- Hỗ trợ cung cấp thông tin hàng cho bộ phận kinh doanh
- Thực hiện sửa chữa và báo cáo các lỗi một cách kịp thời.
- Tiến hành kiểm tra chất lượng của các cấu kiện và thành phần trước khi thay thế.
- Tối ưu hóa hiệu quả công việc bằng cách đề xuất phương án liên quan đến máy móc và thiết bị.
- Cập nhật lịch sử sửa chữa xe và viết báo cáo sự cố.
- Cập nhật lịch sử bảo trì thiết bị, cũng như duy trì một môi trường làm việc an toàn và ngăn nắp.
- Hỗ trợ đào tạo nhân viên mới (nếu cần).
- Phối hợp với nhóm Sản xuất và R&D để hoàn thành việc sửa chữa đúng thời hạn.
- Dẫn dắt hoặc tham gia vào các dự án cải tiến chất lượng dịch vụ sửa chữa.
"+ Hỗ trợ bác sỹ thực hiện việc sơ cấp cứu, cứu chữa ban đầu... khi khách, cán bộ nhận viên gặp các vấn đề liên quan đến sức khỏe, theo dõi tình trạng sức khỏe bệnh nhân và phối hợp với Bệnh viện / phòng khám theo đúng quy trình để đảm bảo sức khỏe bệnh nhân;
+ Thực hiện quản lý tủ thuốc, sổ cấp phát thuốc, hồ sơ bệnh nhân, báo cáo y tế...theo đúng quy trình và tiêu chuẩn dịch vụ."
- Lập kế hoạch bảo trì phòng ngừa và sửa chữa lớn, nâng cấp hằng năm, ngân sách mua sắm, sửa chữa lớn, kiểm định định kỳ
- Giám sát, hỗ trợ việc thực hiện bảo trì định kỳ và sửa chữa thiết bị trò chơi trong khu vui chơi.
- Thực hiện kiểm định thiết bị theo các tiêu chuẩn; Đánh giá các rủi ro về an toàn và triển khai các hành động phòng ngừa.
- Tuyển dụng, quản lý phát triển nhân viên nhằm đạt được mục tiêu của bộ phận và tối đa hóa nguồn lực.
- Đào tạo cho nhân viên mới về quy trình, quy định và nội dung công việc; Đào tạo định kỳ cho CBNV về chuyên môn, an toàn và kỹ năng mềm.