Mô Tả Công Việc
- Manage & Executive all activities in the field of HR at the Hotel.
- HR Policy: Set up & to build policies and procedures, regulations of Hotel.
- Recruitment: Source, screen, interview and recruit in co-ordination with requesting Departments.
- Organization Culture : Create & maintain a clear organizational structure & culture, staff handbook.
- Compensation & Benefits: set up & maintain Salary Structure, compensation & benefits policies, Monthly payroll, insurances.
- Training & Development: Develop, plan and Supervise implementation of training activities within the Hotel.
- Manage data HR: management and update personal file.
- Organization Design & Development: Coordinate to set up job description, job evaluation, job grade, and organization structure.
- Do monthly reports to HR Director of Group.
- To prepare the related budget of the Human Resources department.
Yêu Cầu Công Việc
- Good English communication.
- High integrity & compliance with policy & processes.
- Good problem solving, leadership and influencing skills.
- Good understanding of labor law; insurance law.
- Recruitment Skills.
- Must be able to work independently with supervision, as well as have the ability to consider, evaluate and make sound business decisions regarding question as problem solving.
- Must be familiar with all hotels procedures, regulations.
Hình thức
Quyền Lợi
- Lương cơ bản + hưởng tiền dịch vụ + TIP.
- Tham gia đóng các loại bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN).
- Được đào tạo từ đầu có hưởng lương
- Được đào tạo các kỹ năng chăm sóc khách hàng chuyên nghiệp (theo tiêu chuẩn quốc tế)
- Hỗ trợ bữa ăn theo ca
- Nghỉ 4 buổi/tháng và hưởng 12 ngày nghỉ phép/năm
- Thưởng tháng lương thứ 13.
- Và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.