Mô Tả Công Việc
MAIN RESPONSIBILITIES• Daily customer call monitoring from call log in system till problem fixed• Get involve on checking step for new machine installation• Monitoring monthly maintenance, assign technician to meet target• Assign technician and manage them from assigning till task closed• Daily task report• Customer bad debt follow up by setting/remove note on system• Get approval from management for back up consumable in case needed• Create consumable order• Send quotation, monitor and confirm payment for some cases • Assist Manager and General Manager for all requests
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• University degree or equivalent qualification • No requirement for experience, but knowledge on related job is advantage • Good in Excel, and office application • Ability to work under high pressure • Good at English • Organized, reliable, self-motivated and confidence personality • Good at Interpersonal communication
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.