Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Quảng Bình theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
As IT Supervisor you’ll ensure our computers are installed properly, working efficiently and that system security measures are in place. You’ll also install new systems to improve hotel efficiency, always following standards and guidelines and make sure your teams have the tools and resources they need to work well.
Your day-to-day
As primary contact for servicing the computer hardware you’ll manage and monitor all computer hardware and make systems are installed properly and working efficientlyMaintain technical and user documentation, systems reports, newsletters and announcements in a neat, orderly and secure fashion
Follow-up outstanding points from the latest IT audit of his/her hotel under the supervision of IT Manager/Leader
Notify department heads on current computer related issues, new releases, MIS trends, viruses etc.
Manage the configuration reports, program files and data files on the computer system(s) to ensure maximum operating efficiency
Train employees to enable them to take responsibility during the absence of IT colleagues Be primary contact with all computer-related external vendors
Install and test corporate approved program changes to the hotel computer system(s)
Provide recommendation and drive results to ensures that hotel has appropriate technology roadmap to meet short-term and long-terms needs
Ensure all hotel routine maintenance for IT equipment comply with policies and standard
Conduct and coordinate annual PCI and credit card/data security training for hotel employees based on information security standards
Ensure all hotel policies and information security comply with standards
Investigate and report software problems to the vendor, or to the Support Centre
Identifying colleagues to train user on systems
Coordinate purchase of program applications or enhancements to meet specific hotel needs only if these applications are not covered by existing standards
Provide a written monthly progress report to the GM. Director of Finance and Business Support, and Area IT Leader
Establish documents, test and communicates appropriate disaster recovery emergency procedures to follow when the hotel computer system(s) are inoperable
Ensure viable solutions are adapted and used for hotel disaster recovery plan and business continuity
Select suitable Software/Hardware vendors for the hotel
Collaborate with other departments to ensure all IT related items meets the various Audit requirements
Ensure all hotels IT Systems are under appropriate maintenance contract and have routine heath check and repair schedule
Evaluate and assess life cycle of all technology related solutions and assets and provide adequate advice to refresh the hardware/software. Ensure all necessary settings are properly configured on the computing systems, hardware and servers.
Run routine software/hardware inventory check and report the status to hotel management team
Inspects the Network performance and redo the network design if necessary to meet the hotel operation needs
Take preventive measures to foresee, identify and analyse the potential system performance issues
Ensure all cabling, network diagrams and LSOP are up-to-date
Ensure hotel management get an accurate fixed asset budget and departmental operating budget that reflects requirements from the expected IT and endorsed by the hotel management team
Work with department head in the preparation and management of department’s budget which includes: Evaluate the vendor proposals and select the best options and vendors that meets the software/hardware needs of the hotels
- Tìm kiếm nguồn khách hàng có nhu cầu vay tiền mặt;
- Đi lại thường xuyên trên địa bàn khu vực sinh sống, đến gặp gỡ trực tiếp khách hàng để tìm hiểu nhu cầu, tư vấn gói vay tiền mặt và các sản phẩm tài chính (thẻ tín dụng, bảo hiểm sức khỏe,...) của FE CREDIT;
- Nhập thông tin khách hàng lên hệ thống, hướng dẫn khách hàng bổ sung hồ sơ vay theo yêu cầu trên app
- Chăm sóc khách hàng, nhắc nhở khách hàng đóng phí khi đến hạn, hỗ trợ khách hàng các thắc mắc;
- Đảm bảo hoàn thành chỉ tiêu kinh doanh hằng tháng;
=> Các khu vực đang tuyển: Quảng Bình, Quảng Trị, Huế, Đà Nẵng, Quảng Nam, Quảng Ngãi, Bình Định, Đắc Nông, Đắc Lắk, Kon Tum, Gia Lai, Lâm Đồng, Phú Yên, Khánh Hòa, Ninh Thuận, Bình Thuận.
- Tìm kiếm nguồn khách hàng có nhu cầu vay tiền mặt;
- Đi lại thường xuyên trên địa bàn khu vực sinh sống, đến gặp gỡ trực tiếp khách hàng để tìm hiểu nhu cầu, tư vấn gói vay tiền mặt và các sản phẩm tài chính (thẻ tín dụng, bảo hiểm sức khỏe,...) của FE CREDIT;
- Nhập thông tin khách hàng lên hệ thống, hướng dẫn khách hàng bổ sung hồ sơ vay theo yêu cầu trên app
- Chăm sóc khách hàng, nhắc nhở khách hàng đóng phí khi đến hạn, hỗ trợ khách hàng các thắc mắc;
- Đảm bảo hoàn thành chỉ tiêu kinh doanh hằng tháng;
=> Các khu vực đang tuyển: Quảng Bình, Quảng Trị, Huế, Đà Nẵng, Quảng Nam, Quảng Ngãi, Bình Định, Đắc Nông, Đắc Lắk, Kon Tum, Gia Lai, Lâm Đồng, Phú Yên, Khánh Hòa, Ninh Thuận, Bình Thuận.
- Tìm kiếm nguồn khách hàng có nhu cầu vay tiền mặt;
- Đi lại thường xuyên trên địa bàn khu vực sinh sống, đến gặp gỡ trực tiếp khách hàng để tìm hiểu nhu cầu, tư vấn gói vay tiền mặt và các sản phẩm tài chính (thẻ tín dụng, bảo hiểm sức khỏe,...) của FE CREDIT;
- Nhập thông tin khách hàng lên hệ thống, hướng dẫn khách hàng bổ sung hồ sơ vay theo yêu cầu trên app
- Chăm sóc khách hàng, nhắc nhở khách hàng đóng phí khi đến hạn, hỗ trợ khách hàng các thắc mắc;
- Đảm bảo hoàn thành chỉ tiêu kinh doanh hằng tháng;
=> Các khu vực đang tuyển: Quảng Bình, Quảng Trị, Huế, Đà Nẵng, Quảng Nam, Quảng Ngãi, Bình Định, Đắc Nông, Đắc Lắk, Kon Tum, Gia Lai, Lâm Đồng, Phú Yên, Khánh Hòa, Ninh Thuận, Bình Thuận.
1. Lập kế hoạch
2. Thiết lập, phát triển mạng lưới quan hệ KHCN
3. Tổ chức thực hiện công tác kinh doanh đối với KHCN
4. Công việc khác