Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật Vĩnh Long

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật Vĩnh Long theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Sư phạm Kỹ thuật Vĩnh Long

Đại học Sư phạm Kỹ thuật Vĩnh Long

image image
Giáo dục học (78) Quản lý giáo dục (78) Sư phạm công nghệ (78) Kinh tế (1711) Luật (86) Công nghệ sinh học (7) Khoa học máy tính (849) Công nghệ thông tin (849) Công nghệ kỹ thuật công trình xây dựng Công nghệ kỹ thuật giao thông
banner 1
Quản Lý Kho (Warehouse Manager)

Quản Lý Kho (Warehouse Manager)

Công Ty Cổ Phần Chuỗi Thực Phẩm TH
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Phụ trách Kho Mega - TH True Milk, Nghĩa Đàn, Nghệ An (Base Nghĩa Đàn)- Xây dựng và quản lý kế hoạch về kho bãi dựa trên dự báo sản lượng sản xuất và nhu cầu cung ứng hàng hóa từ thị trường để luân chuyển hàng hóa từ kho đến các kho toàn quốc nhằm đáp ứng đủ cho kế hoạch bán hàng- Quản lý và kiểm soát các chi phí vận hành kho, thường xuyên đánh giá hiệu quả hoạt động và chi phí của bộ phận nhằm đảm bảo các chi phí được kiểm soát chính xác, đúng theo định mức mục tiêu và kế hoạch- Tổ chức và quản lý các hoạt động tiếp nhận, lưu kho, bảo quản & xuất bán hàng hóa/ xuất trung chuyển hàng nội bộ theo đúng tiêu chuẩn chất lượng- Quản lý và tổ chức thực hiện hoạt động lưu trữ & bảo quản hàng hóa theo đúng tiêu chuẩn chất lượng- Chịu trách nhiệm xuất hàng hóa cho khách hàng theo đơn đặt hàng từ bộ phận kinh doanh (Xuất bán hàng, xuất trung chuyển hàng nội bộ)- Quản lý và chịu trách nhiệm về toàn bộ các hoạt động của các kho hàng trong khu vực phụ trách để đảm bảo an toàn về hàng hóa, con người, tài sản, vệ sinh an toàn thực phẩm và quy định về Phòng cháy chữa cháy- Quản lý và kiểm soát các tài sản nhà kho, vật dụng, thiết bị & phương tiện..vv phục vụ vận hành kho và hàng hóa- Phối hợp với phòng Nhân sự để đo lường, đánh giá định mức nhân sự và xây dựng kế hoạch nguồn lực phù hợp nhằm đáp ứng tốt nhất kế hoạch kinh doanh của công ty- Đánh giá năng lực và chất lượng công việc của nhân viên theo tiêu chuẩn năng lực vị trí hiện tại của nhân viên, xây dựng kế hoạch phát triển nhân viên- Tham gia các dự án cải thiện hệ thống quản lý; phối hợp các phòng ban tham vấn cải tạo, xây mới hệ thống nhà kho, cơ sở hạ tầng- Thực hiện các nhiệm vụ khác theo phân công của Quản lý
Local Transport Assistant Manager

Local Transport Assistant Manager

Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Position Summary• This position will manage all trucking activities for the assigned area.• This position will be responsible for supplier verification, evaluation, dealing/negotiating for services and quotation, suggesting method of trucking/supplier management to minimize trucking cost.• This position is also in charge of KPI for trucking assigned area.• This position will conduct training and mentoring for staff.Duties and Responsibilities► Daily truck managementManage daily truck arrangement from staff following the SOP, ISO standards to ensure:• Arrange a suitable truck type for pickup and delivery.• Follow up pickup and delivery schedule to ensure timely and accurate plan.• Provide trucking cost, AT COST charge to UFS staff timely and correctly.► Cost managementMonitor all the costs sent by suppliers to ensure the correct monthly payment.• Check, verify all costs, billing statements from suppliers to make sure the accuracy of trucking charge, trucking type, and other arising fee.• Deal with trucking suppliers for services and quotation.• Negotiate with suppliers for reduction in trucking cost.• Negotiate for special cost of trucking for dedicated customers.• Prepare payment requests for trucking and container transportation.• Monitor all the payment statements from suppliers before submitting them to the Superiors.• Suggest managing methods to reduce trucking costs.► CustomersEnsure the highest level of customer service is always offered to both internal and external customers.• Respond promptly to internal/external customer’s queries.• Assist in broadening the customer base and ensuring the correction and punctuality of trucking cost.• Follow up all communication with the customer which is requested by the Division Manager to ensure that the customer is kept aware of all necessary information regarding their shipment.► Staff Management• Conduct regular internal trainings for staff (update new applicable rules/laws, cost, operation changes….)• Oversee KPI for trucking assigned area.► Email• Monitor emails, reply to messages, and act on information relayed where necessary within 24 hours of the initial inquiry being received.• Others as assigned.
Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Khu Vực Hải Phòng (CNLT.26)

Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Khu Vực Hải Phòng (CNLT.26)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quân Đội - MB
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
"- Quản lý, chăm sóc danh mục Khách hàng Doanh nghiệp vừa và nhỏ (SME) hiện hữu và phát triển khách hàng mới.- Triển khai thúc đẩy kinh doanh, sản phẩm, chính sách của Khối Khách hàng Doanh nghiệp và Chi nhánh tới khách hàng.- Kiểm tra và giám sát hoạt động cho vay theo quy định.- Giám sát hoạt động sử dụng vốn của khách hàng có quan hệ tín dụng.Triển khai các chương trình thúc đẩy nâng cao chất lượng dịch vụ khách hàng SME và sự hài lòng của khách hàng.Quyền lợi:
Nhân Viên Kế Toán Dịch Vụ Có Kinh Nghiệm (100% Tết Bonus)

Nhân Viên Kế Toán Dịch Vụ Có Kinh Nghiệm (100% Tết Bonus)

CHI NHÁNH TẠI HÀ NỘI - CÔNG TY TNHH KẾ TOÁN SAMDO VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
+ Nhận chứng từ kế toán hàng tháng từ khách hàng và thực hiện hạch toán kế toán vào phần mềm kế toán; (phụ trách 2-5 khách hàng)+ Lập các tờ khai thuế cho các khách hàng (thuế TNDN, GTGT, TNCN hàng tháng/quý/năm;thuế nhà thầu);+ Hỗ trợ khách hàng lập, kiểm tra bảng lương hàng tháng;+ Hỗ trợ khách hàng làm việc với Kiểm toán độc lập, Cơ quan ban ngành (Thuế, bảo hiểm, …) + Quản lý và giám sát nhân viên cấp dưới+ Hỗ trợ Trưởng phòng và Partners trong việc quản lý danh mục khách hàng và quan hệ khách hàng (đối với cấp độ Senior)+ Các công việc liên quan khác theo yêu cầu
Administration Officer (Aeon Mall Ha Long - 562)

Administration Officer (Aeon Mall Ha Long - 562)

AEONMALL Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy “The customer first”, we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.Website: https://aeonmall-vietnam.com/vi/tuyen-dung/Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Administration Officer in AEON MALL Ha Long.+ Working location: Ha Long, Quang Ninh.+ Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM – 5:30 PM - C shift 1:30 PM – 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week but not fixed on weekends, some shifts on public holidays.+ Report to: Manager.+ Main function: Responsible for planning training schedule, providing training material, coordinating and implementing training course while supporting administrative tasks to ensure efficient training and improve staff's skill and quality (tenant staff, Shopping center staff,...)1) Conducting training course for tenant staff, Shopping center staff to ensure the delivery of AEON Mall's standard of service. (5%)2) Support tenants in handling administrative tasks, including daily business processes, organizing monthly meetings and events to ensure smooth operations. Organize employee satisfaction activities such as cleaning days, store manager meetings, and managing daily work tools and facilities. (15%)3) Implement tenant management by accurately and thoroughly collecting tenant and staff information. Supervise, collect, and support tenants to ensure strict compliance with laws, regulations, and procedures, including obtaining Operating Insurance Certificates, Food Hygiene Certificates, legal documents, and tracking violations, if any. Ensure compliance to maintain smooth and proper business operations. (15%)4) Handle administrative tasks in accordance with the company's regulations, including RFA, RFC, payments, and act as a process coordinator for SC's paperwork. Oversee and manage office supplies, including office equipment, consumable expenses, monthly work rosters, and transportation arrangements. (15%)5) Track and follow up with relevant parties to handle the customer feedback process through to completion, ensuring all feedback is addressed promptly, comprehensively, and in the best possible manner for the customer. Summarize customer feedback and propose ideas to improve customer service. (15%)6) Conduct daily patrols of the shopping mall to provide timely support to customers, monitor tenant staff's working manners, and maintain good relationships with tenants to identify their training needs. (10%)7) Other tasks as assigned (5%)
Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Khu Vực Ba Đình, Đống Đa (CNLT.1455)

Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Khu Vực Ba Đình, Đống Đa (CNLT.1455)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quân Đội - MB
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
'- Quản lý, chăm sóc danh mục Khách hàng Doanh nghiệp vừa và nhỏ (SME) hiện hữu và phát triển khách hàng mới.- Triển khai thúc đẩy kinh doanh, sản phẩm, chính sách của Khối Khách hàng Doanh nghiệp và Chi nhánh tới khách hàng.- Kiểm tra và giám sát hoạt động cho vay theo quy định.- Giám sát hoạt động sử dụng vốn của khách hàng có quan hệ tín dụng.Triển khai các chương trình thúc đẩy nâng cao chất lượng dịch vụ khách hàng SME và sự hài lòng của khách hàng.
Phiên Dịch Viên Tiếng Hàn (IT Communicator)

Phiên Dịch Viên Tiếng Hàn (IT Communicator)

NEXON DEV VINA
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Hỗ trợ thông dịch cho nhân viên Hàn Quốc và Việt Nam trong các cuộc họp, thảo luận và email.• Hỗ trợ các thành viên trong nhóm để đảm bảo bản dịch đáp ứng đúng yêu cầu.• Kiểm tra bản dịch, đảm bảo tính chính xác, nhất quán xuyên suốt các bản dịch.• Tham gia công việc của bộ phận Kiểm duyệt chất lượng và lập trình để học hỏi nhằm đảm bảo phiên dịch hiểu quả và chính xác.• Các nhiệm vụ khác do quản lý phân công.• Support interpretation between Korean & Vietnamese in meetings, discussions, and emails.• Follow up with team members to ensure translation meets their needs.• Check translations and ensure they are accurate and consistent throughout translation revisions.• Participate in Quality Assurance and Programming work to learn and ensure effective and accurate interpretation.• Other ad-hoc tasks assigned by managers.
Chuyên viên Khách hàng Cá nhân - Khu vực Long Biên, Gia Lâm (CNLT.1465)

Chuyên viên Khách hàng Cá nhân - Khu vực Long Biên, Gia Lâm (CNLT.1465)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quân Đội - MB
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Triển khai các hoạt động kinh doanh cho khách hàng cá nhân, tập trung vào các sản phẩm tín dụng, cho vay sản xuất kinh doanh, bất động sản, dự án, tiêu dùng.- Thực hiện bán hàng theo các chương trình, chiến dịch và định hướng kinh doanh của Khối Khách hàng Cá nhân và Chi nhánh từng thời kỳ.- Quản lý danh mục khách hàng được phân giao. Thực hiện tư vấn, khai thác sâu và bán chéo các sản phẩm dịch vụ cho khách hàng. Tìm kiếm và phát triển khách hàng mới.- Thực hiện chăm sóc khách hàng trước, trong và sau bán và theo các chương trình của Khối Khách hàng Cá nhân và Chi nhánh từng thời kỳ.- Giám sát hoạt động sử dụng vốn của khách hàng có quan hệ tín dụng.- Triển khai các chương trình thúc đẩy nâng cao chất lượng dịch vụ khách hàng cá nhân và sự hài lòng của khách hàng.
Giám Đốc Tài Chính Tập Đoàn (Chief Financial Officer CFO)

Giám Đốc Tài Chính Tập Đoàn (Chief Financial Officer CFO)

Công Ty TNHH Thương Mại & Xuất Nhập Khẩu Nhất Lâm
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Xây dựng và thực thi chiến lược tài chính trung – dài hạn toàn Tập đoàn.• Quản lý ngân sách, tối ưu hóa vốn, dòng tiền và hiệu quả đầu tư.• Hợp nhất báo cáo tài chính theo chuẩn VAS/IFRS; kiểm soát tuân thủ thuế và pháp luật tài chính.• Phân tích, cố vấn tài chính cho các hoạt động M&A, IPO, đầu tư chiến lược.• Đại diện làm việc với ngân hàng, tổ chức tài chính, kiểm toán, nhà đầu tư.• Xây dựng và phát triển đội ngũ tài chính – kế toán, hệ thống ERP, kiểm soát nội bộ.
Receptionist cum Office Admin - 3rd Party Contract

Receptionist cum Office Admin - 3rd Party Contract

Công Ty TNHH Ecolab Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
RESPONSIBILITIES1. Receptionist Responsibilities:Be responsible for reception area:• Serves visitors by greeting, welcoming, and directing them appropriately and notifies company personnel of visitor arrival• Maintain the security and telecommunications systems as part of administrative duties.• Receive calls, emails, letters, and faxes from customers, dealers, Ecolab companies, and other parties in a polite and professional manner, representing Ecolab as the first point of contact.• Transfer all received communications (calls, emails, letters, faxes) to the appropriate people or departments promptly.• Handle incoming and outgoing letters, papers, and mails, ensuring they are delivered or transferred to the correct departments.2. Office administration• Supporting visitors/expats travel logistics in/out Vietnam: Responsible or coordinate with agents on expatriate services: visa, work permit, etc., take care of expat in facility and others with his/her assignment in Vietnam. Be responsible for all logistics arrangement for visitors travelling in Vietnam.• Manage the travel and logistical arrangements (e.g., hotel booking, transportation arrangements, visa, etc.) for CM and support function.• Provide general administrative support (e.g., name cards order, coordinate and manage complex scheduling/ meetings for multiple executives/ leaders)3. Company stamp• Ensure company stamp is stored in proper place• Check and stamp all documents as per POA and company policy before inputting into logbook4. In direct purchasing (office/function)• Preparation, analysis, negotiation, and review of contracts related to purchasing materials, supplies, products, or services; presented to HR Operation Lead for approval• Monitor, track and ensure the office is stocked with necessary supplies • Manage the organization’s office and storage space. • Perform as liaison with various vendors, providing maintenance, security, and other occupancy services;• Support in the procurement of non-core business supplies and services. - Create PO/ PR and submit into system for approval (from HR Operation Lead) - Execute monthly payment upon approval (from HR Operation Lead)5. Facility management: • Oversee maintenance and functionality of the office space• Support in the coordination of office repairs, renovations, and office layout adjustments.• Ensure office equipment is working and properly maintained;• Manage parking service in Company Building.• Assist with invoicing and vendor relations.• Contact point for Office building (including Hanoi & HCMC)6. Support in SHE (Safety, Health, and Environment)• Promote and ensure compliance with safety, health, and environmental regulations.• Conduct regular safety inspections and implement corrective measures.• Organize safety training programs for employees.7. Cleaning management: • Supervise cleaning services for the office premises.• Ensure cleanliness and hygiene standards are maintained.• Address any cleaning-related issues promptly.8. Petty cash management• Manage the purchase of food/ necessities for ad-hoc events/ meetings/ tea break according to the petty cash guidelines0. Support for Company Events & Activities• Assist in planning and organizing company events and activities.• Coordinate logistics, venue bookings, catering, and other event-related tasks.• Provide administrative support during events to ensure smooth execution.10. HR support• Support HR team in collecting/ managing/ monitoring HR filing such as Dependent record, personal file, etc.11. Other tasks assigned by Line Manager
Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Khu Vực Hoàn Kiếm, Hai Bà Trưng (CNLT.1456)

Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Khu Vực Hoàn Kiếm, Hai Bà Trưng (CNLT.1456)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quân Đội - MB
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
'- Quản lý, chăm sóc danh mục Khách hàng Doanh nghiệp vừa và nhỏ (SME) hiện hữu và phát triển khách hàng mới.- Triển khai thúc đẩy kinh doanh, sản phẩm, chính sách của Khối Khách hàng Doanh nghiệp và Chi nhánh tới khách hàng.- Kiểm tra và giám sát hoạt động cho vay theo quy định.- Giám sát hoạt động sử dụng vốn của khách hàng có quan hệ tín dụng.Triển khai các chương trình thúc đẩy nâng cao chất lượng dịch vụ khách hàng SME và sự hài lòng của khách hàng.
10 month Contractor-Accounting

10 month Contractor-Accounting

Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC)
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Key Responsibilities and Duties: • Daily data downloading from various accounting systems & data inquiring for report making.• Daily and monthly general ledgers & sub-ledgers verification, accounting entries checked.• Prepare managerial and statistic reports HO/regional division.• Prepare daily financial report.• Periodical statistic reports and other regulatory reports to local authorities (CIC, SBV)• Do reconciliation of NOSTRO accounts, follow up with pending items & monitor daily reconciliation inquiry sheets.• System operation: T24, Oracle GL, SBRS, LTRS and others.• In charge of testing on UAT environment those new logic enhancements in related to changing HO’s system and local request• Working with external Audit on FS report, Transfer Pricing docs, Tax review• Other assignments by team leaders and HOD
Supply Chain Intern

Supply Chain Intern

CÔNG TY TNHH DANONE VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Role and Responsibilities This role will support supply planning activities, daily operations, shipping documents and data collection for Power BI dashboards.• Planning Support• Data Collection & Reporting• Prepare and maintain daily operational reports• Help update phasing by month/quarter and validate forecast data.• Collaborate with the team to update Power BI dashboards.2. Main Duties and Functions• Assist in preparing supply planning reports. • Help update phasing by month/quarter and validate data. • Support inventory planning and stock reconciliation tasks. • Ensure timely submission of accurate data for KPI tracking (Sales vs CFR, FA, FB, OTIF, Inventory Accuracy, Damage & Complaints).• Prepare and maintain daily operational reports (shipment status, stock movement,). • Support paperwork for customs clearance and logistics coordination. • Collaborate with the team to update Power BI dashboards.• Clean and organize data for Power BI dashboards. • Ensure timely submission of accurate data for KPI tracking (Sales vs CFR, FA, FB, OTIF, Inventory Accuracy, Damage & Complaints).• Support in meeting preparation (reports, presentations).3. Major Challenge of the Job • Validate data accuracy and highlight discrepancies. • Communicate with sales, logistics, and finance teams to collect required data. 4. Define expected performance in the roleTask Completion & Accuracy• On-Time Task Completion Rate: Assigned tasks completed by deadline.• Data Accuracy: Error rate in reports, forecasts, or system entriesLearning & Communication• Process Understanding: Score from knowledge checks or supervisor evaluation.• Responsiveness: Average response time to emails or requests.Reporting & Collaboration:• Report Quality: Completeness and clarity of reports.• Compliance: Adherence to SOPs and company policies.• Support Quality: Feedback from project leads on intern’s input.
AR Accountant Cum IC Assistant

AR Accountant Cum IC Assistant

Bel
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
***JOB SCOPE & CORE DELIVERABLES:AR accountant cum IC Assistant is responsible for:• To manage the Account receivable balance for all distributors• To assist Internal controller to execute group internal control plan.***RESPONSIBILITIES – WHAT DOES SUCCESS LOOK LIKE?1) Essential business activities expected from this position: AR for VN and China Market• Post a part of payments from distributors: check the bank statement daily and post them accurately into SAP.• Inform incoming payment from customer-to-Customer service team daily.• Review AR balance weekly in order to make sure the compliance with AR procedures.• Produce AR report weekly/monthly with clear explanation.• Issue financial invoice for third-party and other subsidiaries.• Re-allocation free goods and goods for internal use to correct PL account.• Manage sales order and invoices in order to avoid mistake.• Responsibility for E-invoice integration fixing/update/renovation and handle issue in E-invoice.• Manage well credit management for all distributors.• Testing for new billing flow for new market.• Provide data for external, internal and tax audit as requirement.• Submission package reporting monthly for small market.Internal control assistant.• Prepare GRC report quarterly and ensure that all risks are mitigated or eliminated.• Assist Internal controller to audit company operation works base on company procedures.• Perform Belkey assessment with Internal controller.• Adhoc report will be assigned by line manager.2) Examples of issues encountered by the job holder as well as nature and level of complexity (such as uncertain environment, need for innovative solutions, time constraints, need for coordination with other departments, etc.)• Adapt operations to changes in internal procedures and changes in external business practices.• Understand the business processes in order to manage changes.• Long outstanding invoice from distributors.3) Key performance indicators and impact on results (qualitative and quantitative)• Daily working with customer service on payment of distributors.• Accurate and timely customer balance reporting & Invoice follow-up report.• ON time prepare GRC report and Belkey submission.• Understanding on procedures and accounting standard.
Chuyên Viên Khách Hàng Lớn - CN. Bình Dương (CN25.299)

Chuyên Viên Khách Hàng Lớn - CN. Bình Dương (CN25.299)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quân Đội - MB
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Quản lý và chăm sóc danh mục Khách hàng Doanh nghiệp, Tổ chức Lớn (CIB) hiện hữu, đồng thời tìm kiếm và phát triển khách hàng mới.• Triển khai các chương trình thúc đẩy kinh doanh, sản phẩm và chính sách của Chi nhánh/Khối CIB đến khách hàng.• Thực hiện kiểm tra, giám sát hoạt động cho vay (trước và sau) theo đúng quy trình, quy định sản phẩm.• Theo dõi và giám sát việc sử dụng vốn của khách hàng có quan hệ tín dụng (bảo lãnh, tín dụng, LC).• Thực hiện các chương trình nâng cao chất lượng dịch vụ Khách hàng CIB, góp phần tăng cường sự hài lòng và gắn kết của khách hàng.
Sales Executive - Freight Forwarder

Sales Executive - Freight Forwarder

UNIPART LOGISTICS
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
JOB DESCRIPTION* Source and approach potential customers for international freight forwarding services (ocean freight, air freight, inland transportation and customs clearance).* Identify prospects and qualify sales opportunities.* Arrange and attend meetings/visits with existing and potential clients.* Build and nurture long‐term relationships with a diverse customer base.* Expand business volume from current accounts and develop new accounts.* Consistently achieve or exceed monthly sales targets (KPIs sales).
Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh Nội Địa (Sales Admin)

Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh Nội Địa (Sales Admin)

Công Ty Cổ Phần Khoáng Sản Công Nghiệp Yên Bái (YBM)
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Nhiệm vụ chính:Hỗ trợ bán hàng và Khách hàng:• Hỗ trợ đội ngũ kinh doanh trong việc chuẩn bị tài liệu, báo giá, hợp đồng và các chứng từ liên quan đến bán hàng.• Tiếp nhận và xử lý các yêu cầu, thắc mắc từ khách hàng qua điện thoại, email hoặc các kênh liên lạc khác.• Phối hợp với bộ phận kinh doanh để theo dõi tiến độ đơn hàng, đảm bảo giao hàng đúng hạn và giải quyết các vấn đề phát sinh.• Hỗ trợ cập nhật thông tin khách hàng và quản lý cơ sở dữ liệu khách hàng.• Hỗ trợ các hoạt động chăm sóc khách hàng định kỳ và đột xuất để duy trì mối quan hệ tốt đẹp.Quản lý thông tin và Báo cáo:• Lập các báo cáo định kỳ và đột xuất về tình hình kinh doanh, hiệu suất công việc theo yêu cầu của cấp trên.• Quản lý và lưu trữ hồ sơ, tài liệu kinh doanh một cách khoa học.Phối hợp nội bộ:• Phối hợp chặt chẽ với các phòng ban khác (Sản xuất, Kế toán, Logistics) để đảm bảo quy trình bán hàng diễn ra suôn sẻ và hiệu quả.• Đóng góp ý kiến để cải tiến quy trình làm việc, nâng cao chất lượng dịch vụ và hiệu suất hoạt động.
Purchasing Staff

Purchasing Staff

Nefab Vietnam
  • Ngày hết hạn: 23/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The Purchasing Staff is responsible for sourcing and purchasing materials, supplies, and services required for the company's operations. This role involves evaluating suppliers, negotiating contracts, and monitoring delivery schedules to ensure timely and cost-effective procurement. The Purchasing Staff will work closely with other departments to support production needs, maintain inventory levels, and ensure quality and compliance standards are met.MAIN RESPONSIBILITIES- Supplier Management• Identify, evaluate, and select suppliers based on quality, cost, reliability, and service.• Maintain strong relationships with suppliers to ensure continuity and reliability of supply.• Assist in supplier negotiations, including price, terms, and conditions, to secure favorable agreements.- Procurement Process• Process purchase orders, ensuring accurate information on specifications, pricing, and delivery schedules.• Track order status and communicate any changes or delays to relevant departments.• Ensure procurement activities align with company policies and quality standards.- Inventory Management• Monitor inventory levels to determine purchasing needs based on forecast and production schedules.• Coordinate with the warehouse and production departments to ensure timely replenishment of materials.• Help manage slow-moving and obsolete inventory to reduce costs.- Cost Control and Budgeting• Conduct market research to identify cost-saving opportunities and alternative suppliers.• Assist in analyzing purchasing trends and making recommendations to reduce expenses.• Maintain cost data for materials and services to support budgeting and cost-control measures.- Documentation and Reporting• Ensure all procurement documentation is complete, accurate, and compliant with company and regulatory standards.• Prepare reports on purchase history, cost analysis, and supplier performance for management review.• Maintain accurate and up-to-date records in the procurement system.- Cross-Department Collaboration• Work closely with the production, quality assurance, and logistics teams to meet operational needs.• Coordinate with other departments to resolve any supply issues or discrepancies in a timely manner.• Support new product development by sourcing and securing necessary materials.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 96

Việc làm tuyển gấp

HO - Data Quality/ Data Governance Specialist
HO - Data Quality/ Data Governance...
icon
Kiểm toán viên (mảng Công nghệ, Dữ liệu)- IT Auditor
Kiểm toán viên (mảng Công nghệ, Dữ...
icon
AppSec (DevOps/ DevSecOps) Engineer (Python/Cloud/AWS)
AppSec (DevOps/ DevSecOps) Engineer...
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Cửu Long
Đại học Cửu Long
exp http://mku.edu.vn/
Đại học Sư phạm Kỹ thuật Vĩnh Long
Đại học Sư phạm Kỹ thuật Vĩnh Long
exp http://www.vlute.edu.vn/
Đại học Xây dựng miền Tây
Đại học Xây dựng miền Tây
exp http://www.mtu.edu.vn/
Trường Cao đẳng Cộng đồng Vĩnh Long
Trường Cao đẳng Cộng đồng Vĩnh Long
exp
Trường Cao đẳng Kinh tế – Tài chính Vĩnh Long
Trường Cao đẳng Kinh tế – Tài chính...
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (273729)
  • Việc làm bảo vệ (1989)
  • Việc làm bất động sản (22153)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1398)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4646)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6072)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20806)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31992)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31908)
  • Việc làm spa / làm đẹp (495)
  • Việc làm luật / pháp lý (13634)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2953)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (270)
  • Việc làm tài chính / kế toán (156936)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2551)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2905)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11168)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6179)
  • Việc làm y tế / dược (1198)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (862)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (201)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (15)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (10)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (31)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (26)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập