Mô Tả Công Việc
Key Responsibilities:• Issue customer invoices with exactly information• Follow up customer collection and prepare payment reminder to customer• Post AR, AP and incoming/outgoing payment to SAP system• Input the excel tracking file for Sale Order, Purchase Order, Stock movement, Invoice , AR collection.• General office administrative: keep the office well supplied, tidy and clean. Support administration and logistics in any internal visit or customer meeting if required• Support the office traders in any admin and paper work if required• Physical accounting documents filing• Other adhoc duties as assigned
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Key Requirements & Qualifications:• University graduated or internship in Accountancy;• Proficient in Microsoft Office Application;• Well-organized, self-motivated, resourceful and has a good sense of responsibility and demonstrates initiative;• Has a positive attitude with strong desire to learn;• Attention to detail and willing to learn;• Ability to work under pressure to meet tight deadlines;• Elemetarye skills of English language is referable.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.