Mô Tả Công Việc
- Receive booing from in-house guest and outside guest and ensure accurate recording within the booking system.
- Distribute activity tasks to activity officers during their duty.
- To ensure all the equipment, set up is ready before activity conducted
- Manage the bookings, emails, events and activities requested
- Update all the information and changes in the activity menu
- To advise and distribute general maintenance update information and process relating to equipment as directed by engineering
- To assist the Supervisor/Ass during his absence and ensure operations are running effectively
- Correct billing of activities
- To ensure all upcoming activities are prepared and rostered staff are briefed and on duty
- To process requests from other departments that include activities in packages
- Handling customer complains if possible, or report them to manager
- Handling SCM requisitions and follows up the process
- Participate and cooperate in social and cultural activities as required
- Ensures that all department reports and forms are completed accurately and punctually
- To ensure that all Activities staff have a complete understanding and commitment to the hotel's policies and procedures
Hình thức
Quyền Lợi
- Mức lương cạnh tranh và chế độ phúc lợi hấp dẫn
- Được cung cấp bảo hiểm nội trú
- Hỗ trợ chi trả khám chữa bệnh ngoại trú
- Cơ hội tham gia nhiều khóa đào tạo chuyên môn
- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển trong Tập đoàn
- Cơ hội trải nghiệm tại các Khách sạn và Khu nghỉ dưỡng thuộc Banyan Group
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.