Mô Tả Công Việc
Responsibilities:1. Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies2. Supervise administrative staff and divide responsibilities to ensure performance3. Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management4. Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.)5. Support budgeting and bookkeeping procedures6. Create and update records and databases with personnel, financial and other data7. Track stocks of office supplies and place orders when necessary8. Submit timely reports and prepare presentations/proposals as assigned9. Assist colleagues whenever necessary
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Qualification and/or experience required:1. BSc/BA in office administration or relevant field is preferred2. Proven experience as an office administrator, office assistant or relevant role3. Outstanding communication and interpersonal abilities4. Excellent organizational5. Familiarity with office management procedures and basic accounting principles6. Excellent knowledge of MS Office and office management software (ERP etc.)7. Qualifications in secretarial studies will be an advantage
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.