Mô Tả Công Việc
Job Summary1. Supporting in process the invitation letter if needed.2. Receiving the visiting request and progress the related arrangement (Factory check-in, applying the wifi account, transportation arrangement, F&B ...ect)3. Listening to customers’ concerns and handling complaints.Key Responsibility4. Working with other depts to create better methods to address customer complaints.5. Communicating with customers in-person, through email or chat, over the phone or on social media.6. Being driver in case there are VIP customers/big boss visit. (If needed)7. Receiving orders (food & beverage, transportation, hotel...ect.), calculating charges and processing payments.8. Monitoring customer satisfaction levels.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
1. Educational background: Bachelor Degree2. Gender: 1 Male; good-looking. (1m72 up)• Typically, 1 year directly related experience or 2-3 years overall professional experience.• Fluent in written and spoken English; knowing Chinese is an advantage.• Equipped with good communication skills.• More empathetic and patient towards customers.• Quick at thinking solutions to customer problems.• Equipped with good driving skills is a plus. (B2 liscence)
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.