Mô Tả Công Việc
- Develop 360° Go-To-Market strategy for new products and craft local marketing communication plan in line with global team to support the local business objectives.- Own end-to-end campaign execution, including the development of marketing briefs that define objective, success metrics, target audience, communication strategy and amplification tactics- Collaborate with internal stakeholders across design, social, PR, sales teams and external stakeholders to ensure alignment and campaign execution.- Manage the marketing budget for a good mixed campaign across multiple channels.- Undertake ad-hoc relevant tasks as required from Line Manager.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Required Skills- Fluent in English and Vietnam speaking. (Chinese is a plus)- 6-8 years of hands-on experience in marketing.- Strong communication and presentation skills.Preferred Qualifications- Experience in 4A’s agency- Good knowledge on smart wearables.- Willing to learn & strive for better attitude.Note: selected candidates will be contacted by HR Team
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.