Mô Tả Công Việc
- Provide customer convenience by checking and storing baggage when customers depart or arrive
- Assist in the transfer of customer baggage in the hotel on request
- Patrol the main lobby and driveways to remove garbage and suspicious items
- Support work in the absence of related employees in the same space (front, door, concierge, etc.)
Yêu Cầu Công Việc
- Understanding of the hotel products and operation process
- 2-year college or above
Hình thức
Quyền Lợi
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves/ year - 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 - 14 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.