Mô Tả Công Việc
To guide guests in check-in: take guests to their room, carry their luggage, instruct them to use equipment in the room.
• Giới thiệu các dịch vụ của khách sạn cho khách.
To introduce service of the hotel to guests.
• Chuyển hành lý khi khách đổi phòng hoặc check-out.
To transport luggage when guests change to another room or check out.
• Thay thế nhân viên mở cửa khi cần thiết.
To represent a concierge when needed.
• Chăm sóc các bảng thông tin hướng dẫn ở Sảnh.
To look after the information table at Lobby.
Các công việc khác theo yêu cầu của Tổng Quản lý và Trưởng bộ phận.
Other tasks requested by General Manager and Head of Department.
Yêu Cầu Công Việc
• Có tinh thần phục vụ khách hàng là trên hết.
Extremely high spirit of Customer Service.
• Tiếng Anh: khả năng giao tiếp tốt.
English: Good communication skills.
Hình thức
Quyền Lợi
Training & development opportunities in an international resort environment
Accomodation, meals, daily shuttle bus from Quy Nhon as well as other benefits are available
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.