Mô Tả Công Việc
JOB PURPOSE :
-
To handle calls, inquiries and provide customers with support and consultancy relating to Health and Life claims to push expertise for prompt and accurate assessment and excellent services.
PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES :
- Handling 24/7 inbound and outbound calls about customers and sales’ Health and life claims concerns, enquiries and complaints in a timely manner and in accordance with company’s policy, providing right information, appropriate solutions and alternatives;
- Handling hospitals/medical providers’ enquiries for arrangement of direct billing services to DLVN’s clients;
- Updating completed and accurate information on customers/sales/hospitals interaction in system promptly and accurately.;
- Duties to support Department targets and Company objectives as and when assigned by Line Manager.
Yêu Cầu Công Việc
JOB SPECIFICATION :
-
Bachelors’ degree in sociology, law or equivalent, preferably in insurance field.
-
Having experience in insurance or Healthcare industry is preferable.
Technical skills
- Microsoft office
Soft skills
- Negotiation
- Problem solving
- Teamwork
- Multi-tasking
Personal attributes:
- Service-minded
- Proactive
- Enthusiasm
- Collaborative
Hình thức
Quyền Lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.