Mô Tả Công Việc
The CRM Support person will work full-time with the CRM Manager to optimize our CRM activities, improve our reporting capabilities, and increase the total amount of messages we are able to send from SFMC. They will work closely with the CRM Manager and other members of the US Trade Marketing team to set up...
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
** Required Skills:
• Experience with SQL and database management
• Experience with Salesforce Marketing Cloud in CRM management, setting up journeys, and creating emails
• Basic HTML knowledge for setting up and optimizing emails
• Analyzing and creating reports based on key email KPIs
• Familiarity with Google analytics
** Other helpful skills:
• Advanced HTML
• Salesforce Service Cloud and Commerce Cloud
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Toàn thời gian cố định
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.