Mô Tả Công Việc
• Interact with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns and requests about products and services.
Responsibilities:
• Accepting order inquiries from customers or clients and responding with follow up queries: quotation, order, control inventory and shipping schedule to customer;
• Corporate with other departments, vendors and forwarders;
• Handling and resolving customer complaints,...
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
1. Education & Knowledge: University degree, prefer major in economics, marketing, finance or equivalent;
2. Experience: at least 3-5 years of experience in customer service field, especially in electronics industry;
3. Foreign language skill: English (advanced level: both written & spoken); Chinese communication is a plus;
4. Computer skill: good at Excel, data analysis & reporting;
5. Other...
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Toàn thời gian cố định
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.