Mô Tả Công Việc
- Customer Service - Go to business trip frequently- Support all customer's requirement- Communicate with Customer- Conduct the direct communication & regular meeting with ODM customer - Work with ODM customer for New Model qualification, Mass production management such as Qualification status, Issue trouble shooting, Audit OBA/Sorting, RMA and VLRR data management - Collaboration: To support ODM customer’s requirement
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
- Understand the key process of manufacturing and quality assurance. - Communication skill: English & Chinese speaking is required to communicate with ODM customer & HQ- Smooth communication with HQ CS & Qual team is needed- Need to understand each of the LGD teams’ mission and roles clearly.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.