Mô Tả Công Việc
Responsibilities- Answer customer inquiries over the phone, chat, and/or email- Log customer interactions in our system for proper documentation- Follow-up with customers as appropriate- Review customer’s account to identify and offer products that will benefit the customers (Sales Representative)- Participate in team meetings and strategize on team performance improvement - Participate in one-on-one coaching sessions with direct manager to strategize on individual performance improvement
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:- Bachelor’s degree or Diploma in any discipline- Fluency in written and spoken English and Vietnamese - Experienced or interest in a BPO, Customer Service, and/or Sales- Willing to relocate to Penang, Malaysia- Willing to work rotational shift Benefits:1. Medical and Insurance Coverage2. Medical Leave3. Career Progression4. World Class Training provided (Soft skill, system, SOP and product knowledge)Shift : 5 working days (Rotational Shift)
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.