Mô Tả Công Việc
Act as the main contact for parents and tutors via phone, email, chat, and messaging
Handle class bookings, schedule changes, payment issues, and general inquiries
Work with our internal team to resolve issues quickly and smoothly
Keep records organized and escalate urgent or special cases as needed
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Are fluent in English and Vietnamese
Are an excellent communicator — empathetic, calm, and solution-driven
Have 1+ year of experience in customer service, admin, or education
Enjoy team collaboration and are comfortable with rotating responsibilities
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.