Mô Tả Công Việc
About the role and responsibilities:• Receive order, input data into system, process order• Inform delivery date to customer• Arrange shipment on time to customer• Maintain service, relationship with customer• Follow up customer's outstanding list with Finance• Handle/ solve customer's complaint• Handle all orther enquiries/ requests from customer
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Good English skills in listening, speaking, writing,reading• Good problem- solving skill• Good communication/ negotiation skill• Proactive, dynamic, integrity, careful, teamwwork• Able to work under high pressure• Chinese speaking ability is favourableMore information:• Degree: College, University• Gender: Female• Job type : Permanent• Probationary period: 02 months• Age: 21 - 28• Working time: Office hours, Holidays, Saturday, Sunday off• Benefit:• Thirteen month salary, performance bonus• Social insurance in according to LawWork place: - Ho Chi Minh: A3, Song Ong Lon Villa Compound, Nguyen Van Linh Street, Binh Hung Commune, Binh Chanh District, HCMC, Viet Nam (nearby Trung Son residential district)
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.