Mô Tả Công Việc
1. Handling customer daily operations (credit and non-credit transactions), including contacting customers, collecting their applications, document checking (in accordance with requirements from local regulations & internal rules), deal confirming, instructing to other operation departments… 2. Handling customer onboarding, information change, account closure (account opening, account documentation & agreements...)3. Controlling document due dates, transaction due date for non – credit (fixed deposit…) and credit transactions (loan, trade loan…), including checking customer’s cash-flows/ account balance for repayment...4. Cooperating with other teams, departments (Compliance, Legal dept…) to get advice on customer’s transactions and providing appropriate replies to customers and/or Relationship Managers.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Mức độ phù hợp và xếp hạng của bạn so với ứng viên khác như thế nào?
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.