Mô Tả Công Việc
The candidate will report to the Customer Service Manager and will primarily be involved in the following:• Assist to Manager to create strategic plan to enhance service quality• Handle customer inquiry on quotation, sales order and relating.• Closely follow up customer quotation to aggressively get the order.• Actively seek opportunities to grow existing customer business.• Follow up incoming sales prospect through email/call/ Zalo.• Assist day to day customer inquiry/ feedback on the efficiency of the customer service process.• Communicate & coordinate with internal Departments/ Supplier to handle customer requirement.• Handle and resolve customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits & follow up to ensure resolution.• Compliance communication procedures, guidelines, KPI & company procedure.• Visit customers may be required but limited.• Other tasks will be assigned by Manager.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Mức độ phù hợp và xếp hạng của bạn so với ứng viên khác như thế nào?
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.