Mô Tả Công Việc
• Receiving shipping plan from customer• Co-operate with FF team to contact Agent and arrange shipment• Co-operate with Agent/ Region/ HQ pricing to find solution about space• Following and tracing shipments, update to customer the status with daily report• Update to customer delay notice or any change of shipment schedule• Control extra costs based on bidding rate and bidding conditions• Report to managers/ HQ sales owner about all issues during running the biz• Involving in solving all arising issues• Build and maintain strong relationships with existing customers.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Having 3 years of experience in customer service or related field.• Good at English, both spoken and written.• Strong negotiation skills and attention to detail.• Excellent communication and interpersonal skills.• Ability to work collaboratively in a team environment.• Highly organized with the ability to manage multiple tasks.• Proficient in Microsoft Office Suite and CRM software.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.