Mô Tả Công Việc
• Manage spare parts supply, sales, and control of spare parts warehouse inventory• Forecast customer demand and proactively place spare parts orders• Prepare new models: service manuals, spare parts pricing, G21 pricing, TSN, SAP, Oracle, etc• Prepare reports on market complaint resolution• Support customers regarding products and services• Perform other related duties as assigned
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Education: University/College degree in Electrical Engineering, Electronics, Mechatronics, or related fields• Language: Business English• At least 2 years of experience in a Customer Service (CS) position at an electrical equipment company• Experience in component management and sales is an advantage• Knowledge of QA/QC, market reporting, Why-Why Analysis, QC Story, and failure analysis• Willing to learn, patient, and has a good attitude towards customers with a customer-first mindset• Capable of commuting to work by motorbike
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.