Mô Tả Công Việc
Time working: 5 days/week, rotating shift (having nightshift)Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topicsProviding accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations. Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience. Proactively updating information/knowledge about customer serviceTraining knowledge base, support agents real time at floor ensure smooth running of day-to-day operations and the continuous achievement of operational SLAs and targets through hands-on management of the team.QA QC manage key insights, follow up team's performance/KPIsResponsible for team mentoring.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Open for all industryChinese using in working (reading & writing only)Having customer services mindsetManagement people skills is a plusWork-in rotating shift
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.