Mô Tả Công Việc
1. Job title: Customer support engineer2. Department: Customer support3. Subordinated to: Philip Boey – Sales & Technical Manager4. Managing who:NA5. Job owner:New candidate of Vietnam6. Key assignments/Competencies- Provides onsite new machine installation 、application setup and customer operation training- Manage the customer preventive maintenance with good quality.- Spare parts consumption management of customer.- Manage all the Call FSR completed send back to the service Admin within timeline.- Higher response time & good technical abilities provided to the customer for efficient trouble shooting.- Other tasks assigned by leaders.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
*Please submit your CV in English- College or University graduate in Electronics/Mechanical/Computer Science or equivalent.- 1-3 years’ experience with industrial systems, customer service experience is preferred.- Good communication skills and have positive attitude.- Good in English (Write /Read), Local native language and Chinese is additional.- Domestic traveling is required.- Age: Below 40.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.