Mô Tả Công Việc
• Expert Guidance: Offer valuable advice to both students and parents in selecting suitable schools, academic programs, or educational pathways that align with the student’s academic strengths, interests, and long-term career goals.• Customer Service: Orientation and pro-active follow-up to convert from potential leads to meet the sales target.• Student Communication: Keep students well-informed throughout the application process, providing timely updates on the status of their applications and offering support and reassurance.• Application Support: Manage the end-to-end application process by reviewing documents, ensuring accuracy, and coordinating with international institutions regarding application status, offers, and rejections.• Event Management: Manage assigned projects such as seminars and interview workshops.• Other duties as assigned by the Line Manager.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Mức độ phù hợp và xếp hạng của bạn so với ứng viên khác như thế nào?
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.