Mô Tả Công Việc
- Support colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect.
- Actively participate in the training, development the Culinary colleagues, according to the monthly training plan, JD Power report “comment cards”, hygiene reports and any other highlighted areas for fine tuning/development that would benefit the team and guests.
- The ability to hire, train, discipline, supervise and organize all Culinary personnel on a regular basis.
- To ensure the Chef de Cuisines, communicate and delegate the production schedule for the day, collating quantities to be produced from the forecast and for the next day's operation, to the team with clear and concise details, and follow up.
- The ability to coordinate and supervise the ordering of all food supplies and kitchen equipment; approves all products to meet quality standards; keeps cost accounts; and takes responsibility of food preparation areas.
- Ensure all “quality ingredients’’ are professionally prepared in accordance with recipes, plating guides, with an emphasis on maximizing production time and minimizing waste, to support the Culinary Team achieve its financial goals-targets, Food Cost.
- To ensure that all venue reports, schedules, standard recipes, menus, food presentation photographs and correspondence are completed to standards, in an accurate and punctual manner.
- To have a complete understanding of, and adhere to local & the company’s policy relating to Food hygiene and Safe Food Handling practices.
- Oversee the culinary processes, planning of menus and designing standard recipes to ensure consistent quality in food production, that meet guest expectations and contribute to the profitability of the hotel.
- To take responsibility for the quality of incoming produce, ensuring that all food merchandise is in accordance with order.
- The ability to coordinate with the E.A.M i/c F&B, and the Director of Catering for any special functions regarding food preparation and presentation, including additional costs and staffing requirements.
Yêu Cầu Công Việc
1. Tư duy dịch vụ, Tinh thần hiếu khách, Khả năng kết nối và Sự quan tâm chân thành;
2. Tinh thần trách nhiệm, làm chủ trong công việc của mình; Kỹ năng ứng xử, phối hợp, làm việc nhóm;
3. Cam kết với lời hứa thương hiệu; Kỷ luật cao với các tiêu chuẩn, quy định của khách sạn cũng như của tập đoàn.
4. Ưu tiên kinh nghiệm tương đương, kinh nghiệm ở môi trường khách sạn 5*; tốt nghiệp chuyên ngành ẩm thực; giấy chứng nhận An toàn vệ sinh Thực phẩm.
5. Kỹ năng lãnh đạo, tổ chức, giao tiếp, giải quyết tình huống, nghiên cứu, phân tích, tổng hợp.
6. Tiếng Anh giao tiếp
Hình thức
Quyền Lợi
- Lương thưởng chế độ cạnh tranh;
- Ngoài những bảo hiểm theo quy định của nhà nước, có bảo hiểm tai nạn, bảo hiểm sức khỏe theo theo cấp bậc;
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, quốc tế;
- Cơ hội phát triển sự nghiệp trong hệ thống khách sạn của tập đoàn IHG tại Việt nam cũng như trên toàn cầu;
- Chế độ giảm giá phòng ở các khách sạn của IHG trên toàn thế giới.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.