Mô Tả Công Việc
• To direct and co-ordinate overall activities of the Housekeeping Department.
• Managing Housekeeping daily operation and review guests' room set up preferrence to ensure to meet their expectation.
• Responsible for the efficient provision of housekeeping and laundry services through effective direction and supervision of staff in order to reach maximum level of guest satisfaction.
• Responsible for the guest’s satisfaction in accordance with the Hotel’s philosophy.
• To achieve a high level of guest’s satisfaction by maintaining consistency and efficiency in service and politeness among the members of the staff.
• To control the department’s expenses to a minimum level.
Managing Housekeeping daily operation and review guests' room set up preferrence to ensure to meet their expectation
Yêu Cầu Công Việc
- Tốt nghiệp Cao đẳng trở lên
- Kinh nghiệm 1 đến 2 năm ở vị trí tương đương
- Nhanh nhẹn, chịu khó, trung thực, làm việc tập thể tốt.
- Kỹ năng quản lý.
- Vi tính văn phòng.
Hình thức
Quyền Lợi
- Được tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN, tai nạn PVI 24/24
- Lương tháng 13, 14 và các khoản thưởng khác.
- Được tham gia kỳ nghỉ dã ngoại kết hợp Team-building
- Làm việc trong môi trường thân thiện, được tạo cơ hội để phát triển các kỹ năng nghiệp vụ.
- Ăn trưa hoặc chiều tại nhà ăn khách sạn, gửi xe, đồng phục.
- Các chính sách khác theo chính sách phúc lợi dành cho nhân viên.
Mức lương
Từ 12 đến 20 triệu
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.