Mô Tả Công Việc
This position is responsible for planning, implementing, and evaluating the HR policies and programs of the Company to ensure that the HR strategy is in line with the business goals and vision.Key Accountabilities:Lead and manage the Recruitment activitiesBe responsible for Training & DevelopmentConduct Performance ManagementHandle Staff Engagement & Employee RelationsSupervise subordinate to make sure payroll process run smoothlyCreate and update HR Policy DevelopmentOther tasks assigned by HR Director
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Yêu cầu ứng viên
Education: University degree in Business Administration, Social Science, Psychology or related fieldExperience: At least 5 years working experience in HR positions, preferable in financial and banking, insurance sectorSkills:English fluentMS OfficeStrong analytical and problem-solving skillsGood at organization & planning skills, attention to detailsExcellent interpersonal and customer service skills
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Quyền Lợi
Quyền lợi
Bonus: 13th salary + KPI BonusHealthcare Plan: for Staff and DependantsAnnual Leave: 18 daysAnnual health check-upTeam spirit development activities/ eventsFinancial support program
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.