Mô Tả Công Việc
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
1. Create and update contents for the resort’s social presence.
2. Manage, maintain and respond to contacts on the resort's social channels.
3. Monitor and implement Digital Marketing strategies (including Google Ads, Facebook Ads and other optimized advertising channels...).
4. Adjust & optimize advertising metrics, costs, conversion rates to ensure the effectiveness of digital advertising channels (Facebook Ads; Google Ads…)
5. Constantly update the changes of digital platforms to be able to make quick and timely adjustments to the marketing campaigns that need to be implemented.
6. Coordinate and ensure marketing and communication activities are aligned and effective with business strategy.
7. Work and communicate ideas with design staff and other suppliers.
8. Carry out other tasks assigned by the Head of Department.
REQUIREMENT:
Minimum of 1 year of experience in Digital Marketing.
Good English speaking and writing skills.
Use software/applications to cut, edit photos and videos
Active, passionate and proactive in work.
Adaptable, good under pressure and willing to learn.
Preference will be given to candidates with a long-term commitment and a desire to develop their career at the company.
Yêu Cầu Công Việc
KINH NGHIỆM
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm tại các khách sạn/khu nghỉ dưỡng
YÊU CẦU:
- Chứng chỉ: Trung cấp/Cao đẳng
- Có kiến thức về khách sạn
- Có ý thức trách nhiệm cao trong công việc chuyên môn
Hình thức
Quyền Lợi
Môi trường quốc tế chuyên nghiệp
Mức lương cạnh tranh
Quyền lợi cạnh tranh
- Nghỉ hàng tuần: 2 ngày/tuần
- Đóng BHXH, BHYT, BHTN trên lương thu nhập
- Bảo hiểm tai nạn 24/7 cho toàn thể nhân viên ngay khi nhận việc
Mức lương
Từ 8 đến 12 triệu
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.