Mô Tả Công Việc
- Patrol all areas of the property; assist guests with room access. Monitor Closed Circuit Televisions, perimeter alarm system, duress alarms, and fire life safety system. Lock property entrances when required. Conduct daily physical hazard inspections. Respond to accidents, contact EMS or administer first aid/CPR as required. Assist guests/employees during emergency situations. Notify appropriate individuals in the event of accidents, attacks, or other incidents. Defuse guest/employee disturbances. Call for outside assistance if necessary. Complete incident reports to document all Security/Loss Prevention related incidents. Handle all interruptions and complaints. Resolve safety hazard situations. Escort any unwelcome persons from the property without interrupting the orderly flow of property operation. Report to scenes of vehicle accidents/thefts. Call for assistance using proper code responses. Complete a Loss Prevention shift summary/daily activity report. Maintain confidentiality of all Security/Loss Prevention and property reports/documents; release information only to authorized individuals. Conduct investigations and gather evidence. Conduct interviews with relevant parties.
- Tuần tra tất cả các khu vực của tài sản; hỗ trợ khách vào phòng. Giám sát TV mạch kín, hệ thống cảnh báo chu vi, cảnh báo cưỡng bức và hệ thống an toàn cứu hỏa. Khóa lối vào tài sản khi được yêu cầu. Tiến hành kiểm tra mối nguy vật lý hàng ngày. Ứng phó với tai nạn, liên hệ với EMS hoặc thực hiện sơ cứu/CPR theo yêu cầu. Hỗ trợ khách/nhân viên trong các tình huống khẩn cấp. Thông báo cho những cá nhân thích hợp trong trường hợp xảy ra tai nạn, tấn công hoặc sự cố khác. Xoa dịu sự xáo trộn của khách/nhân viên. Kêu gọi sự hỗ trợ từ bên ngoài nếu cần thiết. Hoàn thành các báo cáo sự cố để ghi lại tất cả các sự cố liên quan đến Bảo mật/Phòng chống mất mát. Xử lý mọi sự gián đoạn và khiếu nại. Giải quyết các tình huống nguy hiểm về an toàn. Hộ tống bất kỳ người không được chào đón nào ra khỏi nơi ở mà không làm gián đoạn quá trình vận hành có trật tự của nơi ở. Báo cáo hiện trường tai nạn/trộm xe. Gọi để được hỗ trợ bằng cách sử dụng phản hồi mã thích hợp. Hoàn thành bản tóm tắt ca làm việc Ngăn ngừa tổn thất/báo cáo hoạt động hàng ngày. Duy trì tính bảo mật của tất cả các báo cáo/tài liệu về An ninh/Ngăn ngừa Mất mát và tài sản; chỉ tiết lộ thông tin cho những người được ủy quyền. Tiến hành điều tra và thu thập chứng cứ. Tiến hành phỏng vấn các bên liên quan.
Yêu Cầu Công Việc
- High school diploma or suitable equivalent
- Tourism & Hospitality experience preferred
- Feel comfortable working in a fast-paced environment requiring multitasking
- Strong problem-solving skills required
- Excellent customer service and conflict resolution abilities
Hình thức
Quyền Lợi
- Competitive salary and monthly service charge
- Annual Leaves
- Working 5 days per week - off 2 days per week
- Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
- 24/24 accident insurance
- Join in hotel activities
- Training opportunities for career development
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.