Mô Tả Công Việc
1. Manages room inventory to achieve optimum results in Occupancy, Average rate and Revenue, reviewing daily reservations accuracy, rates compliance from segment and source, system close-out when necessary and GDS rates sale-ability.
2. Work closely with Reservation Manager to motivate an aggressive team skilful at up-selling and/or conversion as required by the business demand whilst ensuring customer service and satisfaction.
3. Maintains good working relations with other departments, particularly Front Office and keeps close contacts with regular customers ensuring their needs are identified and relayed to concerned departments for service delivery.
4. Controls rates for group business, low yield rooms allocations, complimentary and upgrading, group space blockage and timely wash, especially during the peak season and/or high demand days when expected occupancy is above 85%.
5. Works closely with Corporate Office, Trust and Leading Hotels of the World with updated hotel information and room facilitates sale on a regular basis. Reviews Trust and GDS rates and availability, keeping sufficient inventory for high yield segments.
6. Verifies that all sale able contracted rates are loaded in the GDS and Fidelio system for ease of reservations by companies worldwide.
7. Checks regularly and disseminates information on market situation including; weekly check and report on booking trend in the market through exchanges with competitors, test calls and reports on seasonal rates book-able at competitor hotels, etc.
8. Works with sales people to analyze and forecast the Rooms business on a daily, weekly and monthly (3-months rolling forecast) in a timely manner to ensure concerned department has sufficient time to work on their areas.
9. Assists in the preparation of the annual rooms' budget and the manning guide for reservations and manages them within budget guidelines.
10. Accomplishes a set of administrative duties such as attending meeting, writing reports, and other duties relevant to the job function.
Yêu Cầu Công Việc
- Có kinh nghiệm từ 2-4 năm vị trí tương đương
- Anh văn lưu loát
Hình thức
Quyền Lợi
1.Lương hấp dẫn, cạnh tranh, Lương = Lương căn bản + Service Charge
2.Lương cơ bản theo năng lực ( 6 tháng xét duyệt tăng lương 1 lần; làm tốt được xét tăng lương trước thời hạn)
3. Công ty hỗ trợ: đào tạo nội bộ, tiền ăn, tiền giữ xe tại công ty, đồng phục làm việc
4. Khen thưởng tuần/tháng/năm và khi có đóng góp xây dựng công ty
5. Chế độ thăm hỏi, hiếu hỉ, sinh nhật.
6. Được kí hợp đồng lao động, tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ theo quy định.
* CƠ HỘI
7. Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, chuyên nghiệp, cởi mở và sáng tạo.
8. Thu nhập hấp dẫn và tương xứng với năng lực
9. Tiếp cận mô hình kinh doanh hiện đại.
10. Chương trình đào tạo chuyên nghiệp, nhiều cơ hội thăng tiến.
11. Thu nhập ổn định và các chế độ phúc lợi cạnh tranh
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.