Mô Tả Công Việc
KEY RESPONSIBILITIES
Job Summary –
• Assist the Service Centre Supervisor in overseeing and directing all aspects of telecommunications services to achieve the highest guest satisfaction.
Yêu Cầu Công Việc
Required Skills –
Professional Knowledge
• People person and good motivator.
• Good interpersonal and communication skills.
• Problem-solving ability.
Language Skills
• Good communication skill in English verbal, listening and writing.
Qualifications –
• Certificate or diploma in hotel study is preferred.
Experience –
• Minimum of 1-year supervisory experience in hotel service centre operations.
• Track record in leading hotel with good standards.
Hình thức
Quyền Lợi
Quyền lợi chỉ có ở Sun Group: Bảo hiểm Suncare, tận hưởng và thư giãn cùng với gia đình tại các hệ thống giải trí trong nước (Hòn Thơm/ Bà Nà/ Cáp treo Fansipan/ Sun World Da Nang Wonder...)
- Social Insurance as per Vietnamese Law
Được tham gia đầy đủ các loại bảo hiểm theo luật Việt Nam
- Holiday/ New Year bonus. 13th month salary
Thưởng nghỉ lễ/năm mới. Tháng lương thứ 13, theo qui định công ty.
12 đêm nghỉ dưỡng từ thương hiệu Rosewood.
- 12 comlimentary room nights
- Birthday Day
Ngày nghỉ trong tháng sinh nhật.
- Other benefits of Sun Group
Các quyền lợi khác của SunGroup
- Phụ cấp vùng Phú Quốc hàng tháng 882k/tháng.
Phu Quoc monthly allowance VND 882,000/month.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.