Mô Tả Công Việc
- Receive phone call through hotline and guest requests from various booking channels, check the availability and respond guest’s request.
- Coordinate with related departments to ensure smooth communication and coordination of guest booking and preferences.
- Confirm all arrival bookings prior to guest’s arrival.
- Collect all guests information and Input booking information to system.
- Declare to port authority prior to guest’s arrival and check out.
- Co-ordinate with travel agents and operation team to pick up and drop off.
- Follow up to settle all payment.
- Address guest concerns, complaints, or issues related promptly. Work collaboratively with other departments to resolve guest issues and ensure guest satisfaction..
- Attend training sessions to enhance product knowledge and customer service skills.
Yêu Cầu Công Việc
- Good English skills,
- Good communication, and coordination skills,
- Problem solving skills, able to work independently, under-pressure,
- Flexible in working schedule, even during night time, weekends and holiday
Hình thức
Quyền Lợi
- Mức lương cạnh tranh và Thưởng doanh thu hấp dẫn
- Chỗ gửi xe miễn phí, phụ cấp ăn trưa
- Địa điểm làm việc trung tâm
- Cơ hội thăng tiến trong công việc
- Cam kết thưởng tháng lương thứ 13 kể cả nhân viên thử việc
- Thưởng tết, thưởng các ngày lễ
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.