Mô Tả Công Việc
- Duties and Responsibilities:
- Develop and design training materials and manuals for use in educational sessions
- Collaborated with leadership scheduling of training sessions programs for call center
- Training all call center operators to offer excellent customer service and prepared them for fielding various types of calls
- Training about company policies and ensure that telemarketer follow correct procedures in dealing with customers with details such as warranties, policies on returns and customers’ rights to refunds
- Takes an exam, testing for new employees according to a pre-prepared program
- Monitor the performance of call center team to ensure they achieve productivity targets and deliver high levels of customer satisfaction
- Review, monitoring statistics of calls, results of sales and company news - reporting to management
- Ensures on accurate daily report information of calls and quality of customer service provided by our telesalers of call center during their conversation with clients, by monitoring telephone calls; recommending improvements
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
- Develop and design training materials and manuals for use in educational sessions
- Collaborated with leadership scheduling of training sessions programs for call center
- Training all call center operators to offer excellent customer service and prepared them for fielding various types of calls
- Training about company policies and ensure that telemarketer follow correct procedures in dealing with customers with details such as warranties, policies on returns and customers’ rights to refunds
- Takes an exam, testing for new employees according to a pre-prepared program
- Monitor the performance of call center team to ensure they achieve productivity targets and deliver high levels of customer satisfaction
- Review, monitoring statistics of calls, results of sales and company news - reporting to management
- Ensures on accurate daily report information of calls and quality of customer service provided by our telesalers of call center during their conversation with clients, by monitoring telephone calls; recommending improvements
Yêu Cầu Công Việc
Khả năng giao tiếp Tiếng Anh tốt
Có từ 2 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí tương đương
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Có từ 2 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí tương đương
Hình thức
Toàn thời gian cố định
Quyền Lợi
Ký hợp đồng sau thời gian thử việc
Hưởng các chế độ lương, bảo hiểm đầy đủ
Môi trường thân thiện, hòa đồng, hỗ trợ
Mức lương thỏa thuận theo năng lực
Hưởng các chế độ lương, bảo hiểm đầy đủ
Môi trường thân thiện, hòa đồng, hỗ trợ
Mức lương thỏa thuận theo năng lực
Mức lương
Từ 10 đến 12 triệu
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.