Mô Tả Công Việc
- Look for potential customers and getting data
- Consult to customer about the course information
- Provide and maintain good customer service
- Support the teaching team to ensure students receive the best learning experience
- Cooperate with Academic and Operations team to maintain proper operations of campus
Yêu Cầu Công Việc
- College/University degree.
- Experience in customer service in the education sector is preferred.
- Ability to communicate clearly in English.
- Ability to be a team player.
- Ability to find and solve problems.
- Willingness to learn and adapt.
- Basic computer skills
Hình thức
Toàn thời gian cố định
Quyền Lợi
- Competitive salary in line with experience and capability.
- Attractive commission when targets are achieved.
- Annual KPI evaluation for salary review.
- Social, health & unemployment insurance.
- Premium Healthcare insurance.
- Annual leave days: 12 days/year.
- Tuition fee discount for family members
Mức lương
Từ 10 đến 20 triệu
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.