Mô Tả Công Việc
Supervise and oversee day to day or night to night Front Office operations and administrative functions.
o Direct, coordinate and monitor overall Hotel operations.
o Attend promptly to all guest requests and feedback.
o Manage daily operation of Front Office & Rooms Divisions - Front Desk, Relations.
o Telephone and email enquiries.
o Prepare daily hotel audit, Conduct Site Inspection, and Attend to phone, email, and walk-in enquiries, and follows up on guest complaints.
o Manage optimized rooms utilization and room rates, maximize Rooms Sales and Revenue for the Hotel.
o Manage all Room Reservations and ensure all reservations are entered accurately and timely.
o Enforce security rules and regulations of the hotel to ensure guests' safety within the hotel premises.
o Perform any other duties required from time to time as assigned by FOM, AFOM or General Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Ít nhất 1 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
- Giao tiếp tốt, có tổ chức và có động lực làm việc.
- Năng động, sáng tạo và tự chủ.
Hình thức
Quyền Lợi
5 ngày làm việc 1 tuần, nghỉ 2 ngày 1 tuần.
Làm việc 8h mỗi ngày bao gồm cả thời gian nghỉ giữa ca.
Được đóng đầy đủ BHYT, BHXH đủ lương.
Phụ cấp ăn ca tại căng tin nhân viên
Gửi xe máy miễn phí trong tòa nhà Saigon Centre/ Takashimaya shopping Mall.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.