Mô Tả Công Việc
Create, develop, and manage O2O activities (Online to Offline or Offline to Online) and promotions to enhance the customer experience.Conduct research and analysis on customer behavior in Omni channel purchase, using data to identify trends and needs and recommend best solutions.Monitor and be accountable for KPIs relating to new customer acquisition, cost, revenues, and engagement levels across both online and offline channels.Work collaboratively with relevant functional teams to create features for the website/app or new products that improve user experience and conversion rates.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Yêu cầu ứng viên
Bachelor’s degree in Business Administration/Marketing/Economics3 years of experience in a similar field, preferable with experience in organizing and implementing O2O activities in retail organizationsFamiliar with E-marketing and Online mediaExcellent interpersonal/communication/negotiation skillsOptimistic & Business Mindset
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Quyền Lợi
Quyền lợi
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement- Fast promotion opportunities based on personal ability- Work in a dynamic, open, creative environment- Regular training, company team building, birthday bonus
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.