Mô Tả Công Việc
Mission:Provide a high level of customer service, through an effective and efficient service operation so as to deliver the strong commitment and professionalism of onsite service Tool Management Center (TMC) of Atlas Copco Industrial Technique’s customers.Job description:• Develop professionalism onsite service TMC operation at customer site in Hai Phong.• Develop rapport with customers through effective communication, interpersonal skills, and professionalism, responding to customer needs and working to satisfy customer expectations.• Able to delivery of service product (Start-up, Maintenance, and Optimization) with excellent• Plan and manage On-time preventive maintenance for Improving tool performance and Extending tool lifetime• Be responsible for the onsite contract operational KPIs (MTTR, MTBF, Availability etc.) and ensure the target fulfillment.• Update and report status of progression and KPIs directly to Onsite Service Leader / Service Manager.• Maintain regular meetings with customers to identify the customer’s requirement, analyze their demands and deliver gap closure plan.• Keep effective interaction with other function (such as project and sales) to setup and optimize the cross functional processes.• Support project with be assigned from Onsite Service Leader / Service Manager.• Maintain global operation standard of TMC (Tool Management Center) system• Develop cost saving program and improvement activity (kaizen) as information to support renewal service contract proposal with Service Sale.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Mức độ phù hợp và xếp hạng của bạn so với ứng viên khác như thế nào?
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.