Mô Tả Công Việc
• Achievement of budgeted food sales, beverage sales, labor costs and profitability
• Timely analysis of F&B prices in relation to competition
• Public Relations and entertainment of potential and existing customers, business partners
• In cooperation with the Sales & Marketing Dept., coordinate with all large group meeting/banquet planners their specific group requirements with the services and facilities offered (proposals, contracts, estimated and actual function statements)
• Assure compliance to food (Kitchen) and beverage (bars) control policies
• Assure completion of F&B staff duty rosters while maintaining a labor cost below the % as dictated by the GM and assuring adequate and consistent levels of service
• Institute Quality Assurance Measures that guarantee consistency in compliance with food and beverage QUALITY & SERVICE standards
• Establish excellent Customer Relations Management to ensure guest satisfaction and repeat business
• Oversee staff professional attitude and adherence to Company prescribed grooming and uniform standards; teamwork relations with co-workers and management
• Responsible for continuous staff training and development
• Overall upkeeping of operational facilities in compliance with the HACCP standards.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor Degree in Business Administration, Tourist/Hospitality Management, or equivalent relevance to job functions
• Experience: At least 10 years in F&B Department:
F&B Service Operations
Culinary Management
Kitchen Operations Management
Supplies and Stocks Management
Implementation of HACCP guidelines
• Must have excellent knowledge of food & beverage products including
Vietnamese, Asian, Western, and International Cuisine
Wines
• Must have refined skills in public relations
• Must have Computer skills on use of Microsoft Office (Windows, Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
• Knowledgeable on Stock Movement & Control Management
• Knowledgeable on POS System design appropriate to company operations
• Extensive knowledge on F&B Financials & Cost Control Management
• Substantial sales and marketing expertise
• Strong problem solving
• Strong multiple tasking skills with the ability to meet critical deadlines
• A positive attitude team centric attitude
Hình thức
Quyền Lợi
1.Lương hấp dẫn, cạnh tranh
2.Lương cơ bản theo năng lực (12 tháng xét duyệt tăng lương 1 lần; làm tốt được xét tăng lương trước thời hạn)
3. Hỗ trợ miễn phí: đào tạo nội bộ, ăn cơm giữa ca, gửi xe tại công ty
4. Khen thưởng tuần/tháng/năm và khi có đóng góp xây dựng công ty
5. Chế độ thăm hỏi, hiếu hỉ, sinh nhật.
6.Tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ theo quy định.
* CƠ HỘI
7.Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, chuyên nghiệp, cởi mở và sáng tạo.
8. Thu nhập hấp dẫn và tương xứng với năng lực
9. Tiếp cận mô hình kinh doanh hiện đại.
10. Chương trình đào tạo chuyên nghiệp, nhiều cơ hội thăng tiến.
11. Thu nhập ổn định và các chế độ phúc lợi cạnh tranh
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.