Mô Tả Công Việc
岗位职责 Job Description1. 管理爱茶各店铺日常运营、销售、人员工作分配、突发事件处理Manages the daily operations, sales, personnel work allocation, and emergency handling of each Ai-Cha store.2. 负责培训加盟商爱茶店铺的运营流程 Responsible for training franchise Ai-Cha stores on operation procedures3. 协助人事部门做好人员考勤、纪律、招聘工作Assist HR department in personnel attendance, discipline, and recruitment work4. 配合财务部门做好统计、收款工作Cooperate with the financial department to complete statistics and collection work5. 配合营销部门监督落地宣传活动提高店铺销量Cooperate with the marketing department to supervise the implementation of promotional activities to increase store sales
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
岗位标准Job Standards1. 有零售行业运营经验,食品行业优先Experience in retail operations, preferably in the food industry2. 有过负责品牌发展扩张的经验 Have experience in responsible for brand development and expansion3. 有极好的领导能力和解决能力Have excellent leadership and problem-solving skills4. 能独立或与团队合作Able to work independently or in a team5. 拥有良好的学习态度Have a good learning attitudeMandarin speaker will be based in HanoiVietnamese speaker will be based in Ho Chi Minh
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.