Mô Tả Công Việc
- To maintain the upkeep and cleanliness of F&B outlets, Functions, offices, and public areas ensuring maximum guest satisfaction and adhering to the standard required by our hotel.
- Giữ gìn vệ sinh các điểm bán F&B, văn phòng, khu vực công cộng không nằm trong phạm vi công việc của nhà vườn và bộ phận lau rửa, đảm bảo khách cảm thấy hài lòng và tuân thủ các chuẩn mực mà khách sạn đặt ra.
- To work on a rotation basis within Housekeeping. To shampoo and upkeep carpets holstery and hard flooring in accordance to hotel standards.
- Làm việc trên cơ sở quay vòng trong bộ phận, làm sạch thảm, sàn nhà đáp ứng tiêu chuẩn của Khách sạn.
- To report for duty punctually in full regulation uniform.
- Báo cáo công việc đúng giờ
- To provide a courteous and professional service at all times.
- Luôn tỏ ra lịch sự và chuyên nghiệp.
- To maintain good working relationships with your own colleagues, and all other Department.
- Duy trì quan hệ tốt với đồng nghiệp và các bộ phận khác.
- To follow up duties from the previous shift.
- Theo sát công việc của ca trước.
- To handle equipments with care and cleaning supplies.
- Lưu ý khi sử dụng trang thiết bị và thiết bị làm sạch.
- To respond to handy talky and follow up where cleaning is needed.
- Trả lời bộ đàm và theo sát những nơi cần lau dọn.
- Clean and maintain functions room, restrooms, offices and public areas assigned to him/her according to hotel standard.
- Lau sạch và giữ gìn phòng chức năng, văn phòng, khu vực công cộng theo tiêu chuẩn của Khách sạn.
- Attend to general cleaning of restaurants, offices and public area assigned to him/her periodically by shampooing carpet, dusting and cleaning chandeliers. Ceiling, A.C grills and other hard to reach fixtures and fixtures and places asides form performing his daily cleaning duties.
- Tham gia tổng vệ sinh nhà hang, văn phòng, khu vực côgn cộng định kỳ bao gồm làm sạch thảm, trần nhà, đèn chum, điều hòa và những nơi khó với tới và những nơi không được quét dọn thường xuyên.
- To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.
- Giữ vệ sinh và diện mạo cá nhân đạt tiêu chuẩn cao.
- To have a complete understanding of and adhere to the Hotel’s policy relating to Fire & emergency, Hygiene, health and safety.
- Hiểu biết đầy đủ và làm theo chính sách khách sạn về phòng cháy chữa cháy, vệ sinh, sức khỏe và an toàn.
- To requisition and obtains supplies and cleaning material from linen room daily with approval from supervisor.
- Yêu cầu và nhận vật liệu làm sạch cho bộ phận linen hàng ngày đã được giám sát viên chấp thuận.
- To report unusual incidents and suspicious looking characters to supervisor immediately.
- Báo cáo những sự cố, dấu hiệu khả nghi cho giám sát viên ngay lập tức.
- To report on repair and maintenance to supervisor.
- Báo cáo những vật dụng cần sửa chữa và bảo dưỡng cho giám sát viên.
- To report items found in public areas to Housekeeping Lost/Found directly.
- Báo cáo trực tiếp về những đồ vật tìm thấy trong khu vực công cộng cho nơi gửi đồ vật thất lạc và ghi vào sổ.
Yêu Cầu Công Việc
- Significant experience in a customer-service position.
- Extremely high spirit of Customer Service.
- English: basic communication skills.
Hình thức
Quyền Lợi
- Employee Benefit Card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world.
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.