Mô Tả Công Việc
Customer Support Staff:- Handling customer claims: Receive information of quality issue from customer / LG local office / LG Korea & make reports for each issue- Together with the team to analysis the issue until being solved as a host- Analyse the change decide customer notification required & Follow up concerns / requests raised and fulfill until getting customer’s release- Ship-back shipment handling (RMA): Receive information of ship-back shipment from customer / LG’s 3rd party & Monitor the shipment until re-shipping completed- Work with related teams to decide ship-back or scrap- KPI management - Other jobs assigned
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's degree in Economics/ Finance or related field.• Fluent in English & MS Office skills (Excel, PowerPoint, Word)• Be proactive, detailed oriented, Logical thinking and communication skills• Willingness to work for long timeBENEFITS- Attractive salary,13th month salary- 24h insurance, 5 working days/ week,- Long summer, winter holiday, monthly BBQ & Team’s party, joyful cultural & sport activities...
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.