Mô Tả Công Việc
Key Responsibilities:
- Team Management:
- Recruitment, development, and performance management of quality team.
- Ensuring adherence to customer and company regulations.
- Quality Assurance:
- Ensuring compliance with customer standards and regulations.
- Implementing and monitoring quality targets and strategies.
- Addressing customer claims and complaints.
- Resolving quality issues in the production process.
- Process Improvement:
- Participating in process development and risk assessment.
- Identifying root causes and implementing improvement plans.
- Participating in kaizen activities to enhance quality and efficiency.
- Reviewing and updating processes and regulations.
- Reporting and Planning:
- Tracking performance and planning future improvements.
- Making relevant reports.
Yêu Cầu Công Việc
Required Qualifications:
- University degree in industrial management/business administration or equivalent.
- At least 5 years of management experience in the garment industry.
- Proficiency in Chinese communication.
Hình thức
Nhân viên chính thức
Mức lương
Từ 60 đến 80 triệu
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.