Mô Tả Công Việc
Work as a team leader in QC of an B2B ecommerce and tradeXpo platform:Develop and lead the overall QC strategy, including test analysis, design, and execution for web and mobile applications.Manage and mentor a team of QC executives, ensuring high performance and professional development.Work directly with the engineering and product team as a quality partner to ensure end to end quality management. Develop, maintain and execute manual test cases/test scripts, sometimes with automation. Report, track, and monitor defects on the defect tracking system Prepare and review test documentation Communicate progress, test results and quality risks with the product team.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Yêu cầu ứng viên
Requirements:Bachelor's degree in Information Technology, Computer Science, Engineering, or a related field.Proven experience as a QC Manager or in a similar role Perfectly 7+ years of experience in QC/Testing roles, preferably in complicated B2B or B2C applications with high traffic, load and sophisticated logics.Experience in using QA software tools and processes.Strong communication and interpersonal skills.Strong analytical and problem-solving skills. Good plus: Work experience with e-commerce (B2B or B2C), B2B solution, platforms...
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Quyền Lợi
Quyền lợi
Cơ hội tiếp xúc với hàng ngàn doanh nghiệp trong nước và quốc tế.Thăng tiến trong nghề nghiệp chuyên môn và trong lĩnh vực Thương Mại Điện Tử.Cơ hội thử sức trong các lĩnh vực ngoài chuyên môn chính để phát triển bản thân.
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.