Mô Tả Công Việc
1. Handle customer claim issue- Receive information, make containment action, do analysis, make countermeasure & evaluate effectiveness2. Summarize claim and give systematic improvement- summarize all claim & give out system cause --> cooperate with all team to improve system.- implement lesson learning action for similar risk3. Customer approval preparation: - Collect and submit ISIR document to customer
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
- Male, from 23~29 years old- Graduated from University majoring related to Technical: Automobile engineering, Mechanical engineering, Electrical engineering,...- Having experience at the same/relevant position is priority- Good at English- Haiduong resident- Accept fresh-graduated
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.