Mô Tả Công Việc
General ResponsibilityTo be responsible for processing daily operations of the customer service section and acquire and verify the documents concerning to comply with Head Office Instructions, internal rule, SBV’s regulations.Accountability1. Handle operations of customer services department including:- Deposit side: cash deposit, withdrawal, fixed deposit etc.- Remittance side: domestic and overseas remittance2. Assist Cashier in counter-checking money before paying to customers3. Make related reports to Head Office, Management and local Authorities4. Customer satisfaction: Ensure provide good services meet client’s demands.5. Develop operational knowledge and skills6. Performs other duties assigned by the Management
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Mức độ phù hợp và xếp hạng của bạn so với ứng viên khác như thế nào?
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.