Mô Tả Công Việc
1. In charge of insurance policies as assigned by the Superior;Phụ trách các hợp đồng bảo hiểm theo phân công của cấp trên;2. Calculate premiums for polices, endorsements and prepare quotations for clients based on information provided by the Sales team;Tính phí bảo hiểm, chuẩn bị báo giá cho khách hàng dựa trên thông tin từ đội ngũ kinh doanh;3. Coordinate with Process Management department for issuing policies, endorsements & related documents; ensure timely delivery to clients and relevant parties;Phối hợp với phòng Quản lý Hợp đồng trong việc cấp đơn bảo hiểm, phụ lục và các tài liệu liên quan; đảm bảo gửi đến khách hàng và các bên liên quan đúng thời hạn.4. Support sales operations, including document processing, report preparation, and in-office client servicing;Hỗ trợ các hoạt động kinh doanh, bao gồm xử lý hồ sơ, lập báo cáo & chăm sóc khách hàng từ văn phòng;5. Follow up & manage monthly insurance endorsement declarations & updates with clients;Theo dõi và quản lý việc khai báo & cập nhật các phụ lục hợp đồng bảo hiểm hàng tháng với khách hàng;6. Monitor and follow up on clients’ debts.Theo dõi và đôn đốc công nợ của khách hàng.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATIONS- At least 2 years of experience in the Sales admin/ Customer service field.- Experience in Non-life insurance is an advantage.- Good at English.- Proficiency in MS Office (Excel essential).- Team-working, Multitasking, Reporting, Time & task management; Analytical & Logical thinking skills.EXPECTED START WORKING DATE: October 2025, or as soon as the candidate is available.BENEFITS- Attractive Bonuses: 13th-month salary, performance-based bonuses, and long-term service awards.- Monthly Allowances: Lunch, mobile phone, and transportation.- Additional Allowances: Birthday, public holidays, clothing, hospitalization, and more.- Healthcare & Insurance: Annual health check-up, Complimentary Healthcare Insurance and Support for family members, and full Social – Health – Unemployment Insurance based on gross salary.- Engaging Activities & Events: Company trip, annual conference, anniversary celebration, Women’s Day, employee birthdays, sports, etc.- Generous Leave Policy: Up to 23 days off per year, with flexible options (half-day and quarter-day leave).- Training & Development: Opportunities for both technical and soft skills training.WORKING CONDITIONS- Working location: Ho Chi Minh Branch Office, 14th Floor, Lim Tower 3, 29A Nguyen Dinh Chieu, Sai Gon Ward, HCMC- Working time:+ Monday – Friday, 8:00 – 17:00 or 8:30 – 17:30+ Work from home: 1 day/ week- Pantry room equipped with Refrigerator, Microwave, Coffee machine, Yogurt, Tea & Coffee- Transportation by company car & taxi for outside assignments.- Motorbike parking: In the same building (company-registered).
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.