Mô Tả Công Việc
• Handle and process new sales leads.• Communicate with customers via email, phone, and text; follow up to ensure satisfaction.• Collect and organize sales information (CRM, Excel, etc.).• Coordinate information flow between departments (Account, Logistics, Warehouse).• Support sales team with reports, market research, and competitor data.• Manage customer complaints and report recurring issues.• Schedule meetings and appointments with clients and sales team.• Maintain and update client contact information.• Assist with administrative tasks (filing, reporting, presentation preparation).
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Trình độ tiếng anh/English proficiency: Good, able to read and reply emails• Trình độ tin học/Computer proficiency: Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook• Kinh nghiệm làm việc/ Experiences: 1-2 years in Sales Admin, Sales Coordination or internal coordination.• Chứng chỉ cần có/ Required Certificates: Not mandatory.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.