Mô Tả Công Việc
Duties: - Handling payroll, HR system including working attendance, annual leave and awaiting work rules and regulations according to the company's policies.- In charge of PIT for local and foreign employees.- Social insuance submit on time- Yearly appaisal - Accident Insurance managing - Secondees supporting including working visa submiting, working permit, residential card…- HR affairs such as managing personnel files, labor contracts, probationary contracts- Other tasks assigned by dept head
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
Knowledge :- At least 02 years in Payroll section - At least 02 years in Insurances or equivalent. Skills :- English verbal and written communication skills equivalent to level C- Proficiency in using all office computer soft wares- In charge of personnel section.- Contact job-related people inside and outside the company to fulfill the responsibilities- Have an amiable attitude. - Know how to organize work in order to achieve high efficiency, hard work, diligent, careful.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.